Frispel

sedan 2001

Hålnit

Frasse motala

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 238
    • Visa profil
  • Stad: motala
Om Mårten har köpt samma nit som du har och dem består av två delar så är det ju inte den typen av nit som sitter från början i spelen. Och det var just sådana som sitter original som jag var tvungen att köpa ett tusenpack av. Tvådelade nitar finns det ju hela internet fullt av och för min del kan jag lika gärna ta steget till en skruv eller popnit om jag ändå ska avvika från originalet.
Fler troll åt forat!


Håkan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 70
    • Visa profil
  • Stad: hisings backa
Marcos har väl fortfarande alla varianter av nitar av "orginaltyp". Jag köpte iallafall mina där. Olika längder olika material rätt brickor som mothåll mm. Problemet är ju att hitta ett smidigt verktyg för att pressa ihop nitarna snyggt med. Använder även den tvådelade varianten, men som sagt ovanifrån ser det ju ok ut, men tittar man bakifrån så ser man ju tydligt att det är en "amatörnit"


meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
COCS hur lägger man in bilder som du har gjort???


meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
« Senast ändrad: februari 18, 2012, 12:12:14 av meee69 »


mdungan

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 320
  • le för helvete
    • Visa profil
  • Stad: Boxholm
Frans... ta hem en sån 1000 packe och dela upp dem i haschpåsar och sälj då... Jag köper gärna en påse.
Mmm... jag är elak och grinig ---> le för helvete.


MoneyMan78

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: nybro

meee69

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 478
    • Visa profil
  • Stad: Sjöbo
jag tar med 5 påsar upp ni som vill ha kanske kan bara skiva här så jag vet ,de påsar som blir över lämnar jag tillbaka


kissedin

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 188
    • Visa profil
  • Stad: Växjö
COCS: eftersom planerna på att köpa in orginalnitar verkar ligga på is är jag intresserad av att köpa en ask hornbach nitar av dig. Om ditt erbjudande kvarstår.
- LOOKS LIKE WE GOT US A CONVOY -


Tags: