Frispel

sedan 2001

Ben till JD

Chiraz

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 39
    • Visa profil
  • Stad: Kvicksund
Har kikat runt lite på några ställen efter ben till mitt JD. 2 av de befintliga är guldpläterade (eller guldfärgade), men övriga "vanliga". Är det någon som känner till var man kan få tag på guldben?


stefanlord

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 782
    • Visa profil
  • Stad: Borås
« Senast ändrad: februari 07, 2012, 13:48:20 av stefanlord »


Chiraz

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 39
    • Visa profil
  • Stad: Kvicksund
Tack för tipset!

En nybörjarfråga på det - när man köper legs från t ex ovan nämnda site, behöver man köpa till leg-levellers eller kan det tänkas ingå?

Undrar också om herr stefanlord handlat från den siten och att man kan lita på handel med dem.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Pinball Life är stora och pålitliga.

Vid köp av enstaka ben brukar inte annat än själva benet ingå. Är det set man köper kan dessa innehålla fötter och bultar. Detta framgår säkert på hemsidan.


Chiraz

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 39
    • Visa profil
  • Stad: Kvicksund
Tack INK för hjälpen. Vet inte om jag tyckte det framgick, men det kan varit jag som var lite för snabb när jag kollade. Bultar förväntar jag mig följa med, men det kanske inte är så. Bilderna verkade bara visa själva benen utan levellers.


stefanlord

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 782
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Har handlat flera gånger av dom och varit nöjd


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Jag har också bara gott att säga om pinballlife
De ger väldigt generösa mängdrabatter om man köper mycket av något. En annan fin grej är att de krediterar en om de lyckas ordna billigare frakt än det man per automatik betalar.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Benbultar brukar bara ingå ifall man köper ett set med ben, fötter och bultar. På pinballlife står det inget om att bultar skulle ingå, så dessa bör du nog beställa separat.
I flipper-reservdelsbranschen får man inget gratis ;) (Om man bortser från lite benhårt godis från vissa tyska leverantörer.)
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


Tags: