Frispel

sedan 2001

Ursäkt till Cocs

P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag har vid flera tillfällen gått in och kritiserat Christians säljesannonser då jag har ansett att de inte har uppfyllt kriterierna för auktion, utan varit lite godtyckliga i valet av accepterade slutbud. Detta står jag fortfarande för, och avsikten med mina kommentarer har varit att lätta upp stämmningen lite (det är inte världsfreden vi jobbar med här)

Nu är det så olyckligt att Christian har tagit illa upp för mina kommentarer och jag vill därför be om ursäkt för mina inlägg och ska göra allt jag kan för att i framtiden inte bryta mot forumreglerna och söla ner andras trådar.

Jag hoppas att du accepterar min ursäkt och försöker förstå att jag absolut inte menar något illa mot dig, utan bara försöker skoja till det lite, vilket inte alltid kommer fram.

Jag tycker att nivån på forumet är mycket bra, utan personangrepp och andra elakheter och vill absolut inte vara den som går i fronten för att ändra det.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Ibland så är det svårt att få humor att gå fram i skriven form, så det kan vara lika bra att skippa den. Svårt att veta bara när för det vore ju synd att skippa den helt.

Just i köpes och säljes delen så blir det oftast lite mer personligt eftersom det kan röra sig om en del pengar och man vill slippa onödigt snack. Där av den reglen, för att slippa allt kring tjafs.

Men jag tycker det är hedervärt av dig P Q att ändå ta till dig av det att någon tog illa vid sig. Det funkar väl bäst både i forumet och i verkliga livet om man visar varandra hänsyn :-)


sinatra

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 242
  • PinballViking
    • Visa profil
  • Stad: Kongsberg
INK Från Borås sa "Du var elak mot mig i går också på SFS. Jag kunde inte sova i natt. :'( "

Nu jävlar :o
« Senast ändrad: januari 31, 2012, 11:13:58 av sinatra »


mdungan

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 320
  • le för helvete
    • Visa profil
  • Stad: Boxholm
Haha... oj flåt ;).
Mmm... jag är elak och grinig ---> le för helvete.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Ja, ta och gräv ner den där stridsyxan nu.

Jag har väldigt positiva erfarenheter av er båda.

Precis som Sonar skriver är det ju väldigt svårt med humor, ironi, språknyanser osv. i skrivet språk. Det kan lätt misstolkas som elakheter, bitterhet m.m.
Men det är väl som i verkliga livet, att om man gärna vill dela ut, så får man försöka känna av de olika personerna man har runt omkring sig, och se vilka andra som också gärna både ger och tar.
För delar man ut, får man ju också vara beredd på att ta emot. ;)
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


Tags: