Frispel

sedan 2001

MM sålt i tyskland

cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
Länk Flippermarkt
Ni behöver vara medlemmar för att logga in och kunna se bilderna.

Någon mer än jag som var sugen på detta spelet?
Kändes som ett riktigt bra köp. Högra kabinettet var lite risigt, men annars verkar det väl superfräscht?
Har lovat mig själv att inte köpa några mer spel på ett tag annars hade jag klippt spelet direkt. Vad tycker folket här?
"It's a great day for jousting!"


jontahontas

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 100
    • Visa profil
  • Stad: stockholm
Du kan säkert köpa det igen om en vecka, fast för 8k euro :)


cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
jontahontas: Jo det är väl risk för det :-) Man kan ju alltid drömma om att någon snabbtänkt svensk tagit spelet till Svedala. Riktigt fint originalskick(bortsett ena kabinettsidan).
"It's a great day for jousting!"


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Det såldes ju den 18:e
Man får inte vila på hanen med utlandsköp...

Edit: nu såg jag att du pratade i presens. Frågeställningen är då om vi ville köpa ett MM som redan är sålt?

Då tycker jag att detta spelet är en bättre affär
http://www.svenskaflippersallskapet.com/forum.php?action=showt&t=4525&p=0#new
« Senast ändrad: januari 20, 2012, 09:41:21 av P Q »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
P Q: Förstår inte riktigt vad du menar(hänger inte med dig heller INK). Jag såg när spelet lades upp på Flippermarkt i måndags och tänkte briefa om det var fler som noterat spelet och om någon annan också funderade på att lägga ett bud(eller kanske till och med köpte spelet). Kan ju tipsa i denna tråden nästa gång man ser nåt intressant då jag själv har lovat mig själv vila på hanen ett tag framöver :-) Ber om ursäkt ifall jag slarvar med rätt tempus. Uppskattar själv väl skriven svenska.
"It's a great day for jousting!"


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
David: Du lägger upp en annons till ett spel som redan är sålt. Frågeställningen blir då rent hypotetisk och jag ansåg då att annonsen jag länkade till var mer intressant, rent hypotetiskt.


cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
P Q: Menar du att den här tråden passar bättre under "Flippersnack"? För inte kan väl en nästan 6 år gammal annons vara lika intressant vad gäller en annons från nu i veckan. Det jag ville briefa var vad andra tyckte om priset. Jag ser tyvärr inte vad du skrev innan du redigerade om ditt inlägg. Personligen tycker jag du kan redigera bort dina inlägg i denna tråden då de inte tillför något.
"It's a great day for jousting!"


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
cl65, fick för mig att du sålt av dina "extra" MM, ska du nu ha ännu fler?
Lägg pengarna på någon LE istället om du vill fortsätta din "dyraste flipperspelen som finns"-samling tycker jag ;-)


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag tror att övriga forumet inser humorn i denna tråden.

För att svara direkt på ditt inlägg tycker jag att annonser där spelen är sålda spelar ingen roll om de är en dag eller sex år gamla. Det är en dröm i vilket fall.


cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
EZL: Då har du fått för dig helt rätt :-) Såg ett HUO LOTR LE Gold Trim hos en samlare och även om jag hittills varit lite anti mot Stern började hjärtat slå lite snabbare. Vågade dock inte lägga ett bud ;-)
"It's a great day for jousting!"


cl65

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 273
    • Visa profil
  • Stad: Sverige
P Q: Jag förstår att du bara menar väl. Humor är inte min starka sida och jag blir kanske lite för lätt irriterad när jag uppfattar det som att någon skriver saker i trådar(säljtrådar mm) som jag uppfattar som ej  relevant.
"It's a great day for jousting!"


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
När vi ändå är inne på gamla annonser så är det lite förvånande att du inte slog till på den här då:
http://www.spille-maskiner.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=5954

Perfekt för samlarnerven, mindre perfekt för den spelsugna :-)



Tags: