Frispel

sedan 2001

Varning lurendrejare

REO

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 219
    • Visa profil
  • Stad: Sköndal

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag har kontaktat ABC-annonser och bett dem att titta närmare på den där filuren.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Hhehe.. Ja, 3 st NIB Stern-spel för 40K. Om det skulle vara sant så skulle han knappast ha några problem med att sälja dem till vem som heslt med lite flipperintresse. Vad skulle problemet vara? Att köparen skulle vilja pruta? :-D
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag har skrivit till ABC-annonser för ca 1,5 år sedan och bifogat kopior av mail jag hade med denna filur, men ABC-annonser säger att dom bryr sig inte om vad jag och andra anser om annonserna, utan har 'vi' problem, så kan vi Polis-anmäla annonsören och bif. anmälan till ABC, så skall dom överväga att ta bort annonsen.

Detta trots att jag tyckte jag hade klara 'bevis' för planerat bedrägeri eller bedrägligt betende via ett flertal mail med honom.

Men jag tyckte sedan att dom ansvariga på ABC är så dumma i huvudet, så jag sket i det.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag har nu kontaktat ADC-annonser, efter deras svar till mig, där jag vill ha svar på ett par frågor om hur de beter sig för att minska internetbedrägerier på sin hemsida, och om man verkligen måste bli utsatt för ett brott, för att de ska börja titta på internetbedrägerier på sin hemsida.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Tags: