Frispel

sedan 2001

Flipperspel i norrbotten! eller om du kan skicka.

P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Lycka till med att hitta ett spel som motsvarar dina förväntningar för de pengarna du vill ge.
Angående slitaget på spelet är det slitet på vänster outlane vid kickbacken. I övrigt är spelplanen utan fel.
Budet tyckte jag var lite lågt, men du kanske ska använda resten av pengarna till den nya spelplanen du frågade efter.


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag har ett nyshoppat Williams Millionaire som kan skickas med Bussgods eller Schenker. Bussgods transporterar från terminal till terminal men är billigast.
10000:- plus fraktkostnad.

Eller ett Williams Congo för 16000:- plus fraktkostnad.
« Senast ändrad: december 11, 2011, 13:55:17 av Bally »
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


SAB

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 321
    • Visa profil
  • Stad: luleå
Ang. detta rfm kanske jag ska ge lite mer info.
Spelet i fint skick förutom sideart på både under och överskåp, det är skrapmärken både här och där men inga stora.
Monitor bytt till en med bättre upplösning.


_PSX_

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 26
    • Visa profil
  • Stad: Pajala
P_Q: jo de var därför du fick de budet jag gillar inte slitna spelplaner :) och jag kan ge mer pengar för ett spel som är värt mer. när man kollar gammla trådar här så har ju spelet sålts för ca7k

SAB: okey side arten borde ju gå å hitta nånstans. men hör av mig åt dig senare om de inte blir nå med cftbl

DAH: dom spelen är tyvärr inte intressanta.
« Senast ändrad: december 11, 2011, 19:36:05 av _PSX_ »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Om det där ska räknas som sliten spelplan blir det nog svårt att hitta perfekta spel.  :-D

Och vad spel gått för förr kan du inte heller ha som måttstock - då kan vi säga att MM har gått för 35k, fast det kostar 50k och be om 15k i "rabatt".


_PSX_

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 26
    • Visa profil
  • Stad: Pajala
ink: bara du köper de om du vill jag gör då inte de för 10k. och för mig är de irriterande när de är så pass slitet på ett så synligt ställe. och hitta en ny plan till stargate är nog som en nål i höstack. jag ser det då så att om ett spel brukar säljas kring tex 7k så är de "värdet" på spelet och den som ska ha 14k helt ute och cycklar fast vill nån köpa så får dom ju göra de inte jag iaf.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

_PSX_

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 26
    • Visa profil
  • Stad: Pajala

ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Får hålla med Inken om slitaget på spelplan, tror att jag fick 7500 för mitt stargate som jag sålde för ca fem år sedan, men det var som sagt innan priserna rusade i höjden. Jag tyckte att jag hade en fin spelplan då men det var slitage på smma ställe plus ytterligare två eller tre ställen. Tyvärr höll inte Gottliebs spelplaner alls samma kvalitet som Bally/Wms. Utan det sitter fabriksmonterad mylar över hela stora delar av spelplanen, men så fort man kommer utanför den riskerar man slitage på spelplanen. Särskilt på ett så bra spel som Stargate, köpte mitt spel från en utställare i skåne som hävdade att stargate var det spel som dragit in mest pengar någonsin till honom.
Play a real game, play pinball


Tags: