Frispel

sedan 2001

Interpooltävlingar

Skp

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 169
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Det blir ingen Öresund Christmas Showdownn under december månad som det var tänkt. Tveksamt till om jag eller Janne överhuvudtaget kommer att arrangera några tävlingar på Interpool i framtiden. De som tagit över efter mig är inte intresserade av att satsa på oss glada flipperspelare :-(. Vi eller då framförallt Janne söker efter en lämplig lokal,  helst en i centrala Malmö.

Vad det gäller Öresund Pinball måste vi tyvärr lägga föreningen i träda medans vi söker nya lokaler för att bedriva vår verksamhet.

Det känns oehört tråkigt med Interpool när detta var ett ställe som utvecklades i positiv riktning för flipprandet, men alla kan uppenbarligen inte dela våran entusiasm för dessa kära spel.

Väl mött någonstans, (utom på Interpool för där är vi inte)
SKP
« Senast ändrad: december 01, 2011, 07:51:59 av Skp »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Väldigt tråkigt med Interpool.

Men kan ni inte låna in er i Lund bara denna gången då?  :-)


Skp

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 169
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Vi diskuterade det senast i går. Det känns som att det blir stressigt och halvdant så här i elfte timmen. Janne har senaste tiden försökt få ett svar från interpool om ÖCS, men då svaren uteblir har vi valt att inte genomföra tävlingen.

Vi jobbar med att försöka finna en permanent lösning istället.
« Senast ändrad: december 01, 2011, 09:05:32 av Skp »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Surt med så mycket jobb nerlagt på att etablera Interpool som spelplats. :-(

Lycka till med jakten!


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Men trött man blir! Varför vill de inte ha oss hos dem?
De har redan tillstånden som behövs, är det att de inte går tillräckligt med plus på oss, eller är vi för jobbiga/omständiga/kräver för mycket personal? :-(

De kommer inte att ta bort flippren helt ändå hoppas jag? Var där senast igår och brände 120:- spänn.


Tags: