Frispel

sedan 2001

Tack för i år, SM

Jazzgibson

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 58
    • Visa profil
  • Stad: Hålta
Vill som så många andra tacka för ett mycket trevligt SM!!!
Många priser delades som bekant ut på söndagen. Ett pris som inte delades ut, men som jag lätt hade vunnit var "Mest överraskad B-slutspelare".
Min fru Karin hade ju kvalat in sig till A-slutspel så jag var givetvis med på söndag morgon som moraliskt stöd. Tyvärr så gick det väl inte så bra för Karin så efter en stund så stog vi tillsammans och "förströelsespelade".
Då kommer någon springande och säger att "Kom igen Sven, du skall vara med i B-slutspel". Jag måste ha sett något skeptisk ut - kände att det hängde ett elakt practical joke i luften, jag hade ju trots allt kvalat in mig på en föga hedrande 143e plats...
Men det visade sig stämma, pga att några (nåja, 47 st för att vara exakt...) inte hade orkat upp på söndag morgon så fick jag äran att vara med i det trevliga B-slutspelet.
Vem behöver Trisslotter när man kan vara med i Flipper-SM!!!
Och tack Karin!!! Utan ditt fantastiska kvalspelande så hade vi nog legat hemma och sovit när B-finalen drog igång (som dom andra 47).
« Senast ändrad: december 01, 2011, 15:45:41 av Jazzgibson »


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Jag hoppas verkligen du var sist in i B-slutspelet SVE, annars blir jag ledsen för att jag åkte hem efter mitt 149:e plats kvalande.


johan

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 431
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Det stämmer att Sven på plats 143 var den sista som slank med i B-slutspelet.
Det är lika för alla


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Vilket SM! Kanonfina spel, bra lokaler, bra arrangerat...och som grädde på moset: supertrevlig stämning bland de tävlande.

Jazzgibson: Hälsa Karin att hon gjorde en bra insats (fin teknik)! Trodde hon skulle ta mig på Simpsons, men jag lyckades mirakulöst nog trolla fram en bra multiboll.


REC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 407
    • Visa profil
  • Stad: enskede
Fråga till BUD: Kommer det att redovisas vilket belopp SM skänker till "Min stora dag"?
Avliva myten om att flerspelarmatcher är en bra tävlingsform


BUD

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1412
    • Visa profil
    • Hulabeck Mediabyrå
  • Stad: Göteborg
Självklart. Dock kommer det nog att dröja lite till innan alla räkningar kommit, alla som ska ha ersättning har fått det och liknande.
Lyckan är en tänd modelampa.


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Tack till arrangörerna för ett fantastiskt SM med spel i kanonskick. :-) Det märkte man när man gick ut till förströelsedelen som hade spel som var lite mer svårbemästrade.

Särskilt skoj vad det ju att kvala som 26:a i main och iaf kvala bra på ett spel i Classic.
Jag skulle nog frågat Linda som jag scorekeepade på RBION vad man skulle göra för att få 100 mille istället för 3 som jag fick i slutspelet...:-/
Stay cool, Daddy-O


Tags: