Frispel

sedan 2001

Tack för i år, SM

MCR

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2214
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm

INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
MS: Jag hann aldrig kolla på Dolly. Och hade jag tafsat där skulle du märkt det tydligare.  :-P


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
Ett kanonfint ordnat SM med fina lokaler å bra spel med rymliga lokaler,Grattis till alla vinnare,Hoppas det blir ett SM där nästa år igen=)


BUD

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1412
    • Visa profil
    • Hulabeck Mediabyrå
  • Stad: Göteborg
Offtopic: Om du lovar att ta två funkispass då, MIC, så ska nog faktiskt både jag, MS och BLA överväga det.
« Senast ändrad: november 29, 2011, 11:59:05 av BUD »
Lyckan är en tänd modelampa.


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1012
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Vilket kul sm!!!

Stort grattis till alla vinnare

Calm: Jag är garanterat en av dem som hade kvalificerat mig för en varning pga ovårdat språkbruk.Dock så hade jag min egen minidomare med mig som läxade upp mig angående detta, ett flertal gånger. jag vet inte vad det är med mig, men när jag spelar sämre än vanligt(en ganska låg nivå) så får jag bara tuppjuck.

B slutspelet var en höjdare tycker jag. Detta tror jag medförde att det var fler som stannade längre och sedan kunde bevittna finalerna i A slutspelet. Samtidigt som jag upplevde att det blev mer spelande för oss som befinner sig i mittenträsket. Vilket är kul.
Här vill jag även gratta J som kämpade som en gnu för att behålla sin position.


BUD

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1412
    • Visa profil
    • Hulabeck Mediabyrå
  • Stad: Göteborg
Jag som lite ansvarig och Patrik SSS Larsson som utlånare av spel vill tacka den som sparkade/knäade in luckan på Breakshot.

Vi visste naturligtvis och planerade för att du skulle ogilla spelet och även spela så dåligt på det att du ville bestraffa spelet fysiskt, att vi hade lagt av en summa till det i budgeten.

Problemet är bara att den som sparkat in luckan inte gett sig till känna eller betalt in några pengar, samt att myntluckor till Capcom verkar vara svåra att hitta.

Du okände knäare/sparkare får gärna skicka ett meddelande till mig eller Patrik och lämna en liten ursäkt samt en liten peng som du anser kompenserar skadan.
Lyckan är en tänd modelampa.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Hur mycket är den bucklad nu - som jag sa var den lite knäckt redan sedan innan. Se bifogad bild.

Breakshot


jura

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 333
    • Visa profil
  • Stad: Trollhättan
Tack för en kanontrevlig helg. B-slutspelet var riktigt trevligt att spela! Två tummar upp till arrangörsgänget!
Grattis alla vinnare, inte minst MCR som drog en kanonrunda på golfbanan!
Tack för gratulationerna cw - trodde aldrig att det skulle räcka efter sista omgången... Nästa år får vi ta och mötas i A-slutspelet!


Lamborghini

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 190
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Jag kan ju tyckas skyldig till en knäspark på det spelet då jag slutade 5 nerifrån:) Men jag har alibi från BUD då det var han och jag som spelade ihop i kvalet. Fler från slutet kan ju bikta sig...
Pasar på att tacka för detta fina SM också.
« Senast ändrad: november 29, 2011, 16:33:15 av Lamborghini »


REC

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 407
    • Visa profil
  • Stad: enskede
Usch vad surt med luckan. Hoppas att den skyldige kommer att ge sig till känna. I övrigt tyckte jag att det gick ganska lugnt till poå detta SM i jämförelse med vissa andra tävlingar. Tyckte att jag hörde något enstaka invektiv kopplat till fisk, i övrigt lugnt och fridfullt
Avliva myten om att flerspelarmatcher är en bra tävlingsform


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

DIE

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 425
    • Visa profil
  • Stad: Sandared
Instämmer i alla tack! Grymt snyggt anordnat!


d0nutZ

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 736
    • Visa profil
  • Stad: vetlanda

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Men för helsike, nån måste ju ha sett det och hört misshandeln av myntluckan. Eller var alla blinda som små möss????
Det bör ju ha blivit ett rött kort direkt.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Har någon jämfört skadan med den buckla som fanns sedan tidigare än?

Det är ju inte ens säkert att någon har knäat luckan. Som Danne och andra säger så är det väldigt svårt att orsaka en dylik skada oupptäckt när man kvalar i par i ett fullt spelrum.


Tags: