Frispel

sedan 2001

Flipperimport.se

Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Det är faktiskt som cocs säger. Stern kom själv till oss och frågade om hjälp med Sverige då Bjuvia inte var intresserade i flippermarknaden längre. Vi har rest runt i Sverige och sponsat olika spelträffar med priser och annat i över 5 år nu, samt tagit med nya Stern spel så man kan få testa dom.

Då sitter jag faktiskt inte på kanten och tittar på att Stern slipper inn en ny aktör utan vidare. Men jag tar inte detta fram i all offentlighet heller. Det blir mellan Stern och P4P vad som kommer att hända.


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag kan bara instämma 100% med Cocs.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Berra

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
  • Stad: grästorp
Det verkar som att de som gjort affärer med företaget är nöjda.

Den fria marknaden och konkurrens torde väl ses som något positivt. Speciellt av de ivrare som menar att efterfrågan på flipperspel är så stor att folk snart kommer lämna hus och hem för att äga ett flipperspel.

Att kalla företagare för svartfötter på den grund som anförts enligt ovan är tämligen magstarkt.


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Berra

Du kanske gillar anarki (jag har ingen aning), men det gör inte jag och vad det är för fel på mina personliga tankar ovan kan du ju förklara lite närmare - hur du ser på saken.

Om du hängt upp dig på att jag skrev 'svartfötter' = ordagrant 'strejkbrytare', så var det inte den betydelsen jag menade, men de flesta förstår nog vad det syftades på.

Jag har heller inte antytt att folk som gjort affärer med företaget inte skulle vara nöjda.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Förklaring om vad jag skrivit ovan.

Jag menar kort sagt att det tar tid & kostar pengar att etablera och driva en seriös rörelse.

Att ta hand om sina kunders problem och ha förståelse för dessa, kräver kunskap om ämnet.

Konkurrens är bra, men det skall vara på lika villkor, annars är det inte rättvist och OK.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


perjim

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 382
    • Visa profil
  • Stad: Mjölby
Pratade med dem häromdagen ... Lev tid 3-4 veckor...20 % i förskottsbetalning....
Lät trevlig :-)

Verkade inte ha nått på lager nu...
Jimmy



EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
[gräv gräv gräv i forumet)
Någon som vågade beställa? Hemsidan finns kvar fortfarande.
http://www.flipperimport.se/


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Tags: