Frispel

sedan 2001

K: Flipper i NV Skåne

RaggeV

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
  • Stad: Ängelholm
Hej på er!
Jag heter Johan och jag är en sprillans ny medlem här. Jag har sneglat lite på forumet tidigare då haft har ett litet(men växande) flipperintresse ett tag.

Jag har alltid gillat att spela flipper men det har inte blitt så mycket efter skoltiden. När min polare köpte ett NoFear för ett par år sedan så blev det lite mer spelande och nu när jag skaffat ett hus så är det dags för mig att fylla källaren med något skoj.

Därför letar jag nu ett roligt flipper i nordvästra Skåne, så nära Ängelholm som möjligt. Jag kan lägga en 10-15papp. Det får gärna vara ett förlåtande "nybörjar-flipper" om det nu finns något sådant :)
 Det ska fungera prickfritt eftersom jag ännu inte har några rep-skills.

Summering:
Flipper köpes nära Ängelholm.
Måste fungera
Pris max 10-15papp

Tack på förhand.


Patrikh

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 686
    • Visa profil
  • Stad: landskrona
Har ett Doctor who, Dracula. Och inom ett par veckor world cup soccer, Tommy, star wars (sega) och terminator 2. Alla inom din pris gräns.:-)

Bor I Helsingborg
Maila eller ring.
patrik.hassvall@gmail.com

0708553424


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Road Show är ett bra nybörjarspel. Jag har ett till salu i Halmstad för 14papp. Fungerar 100%
agassi1970@hotmail.com
035-188662

SÅLT
« Senast ändrad: oktober 20, 2011, 22:57:12 av agassi1970 »
Stay cool, Daddy-O


RaggeV

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
  • Stad: Ängelholm
Tack för erbjudandena! Jag ska läsa på om spelen ni listat och se om det kan vara nåt.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Du får gärna komma ner till Lund Pinball Academy och prova alla spelen utom Star Wars innan du bestämmer dig.


Tags: