Frispel

sedan 2001

Ingen månadstävling Malmö Augusti

Skp

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 169
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Vi hade för avsikt att genomföra säsongens första tävling lördagen den 27:e augusti.

Jag har ordnat med nya efterträdare till Interpool, dom har idag fått nycklar av mig till lokalerna och på måndag börjar dom måla, klä om biljardbord etc. och fräscha upp Interpool. Deras avsikt är att öppna Interpool den 1:e september så vi får inte tillträde till lokalerna sista lördagen i augusti.

Att det finns efterträdare glädjer mig oehört mycket, då detta ger Interpool en chans att överleva. Samtidigt som vi kan fortsätta med våra flippertävlingar.

Jag kommer att jobba för att våra rabatter på öl och mat kommer att vara oförändrade samtidigt som jag förstår att de nya ägarna vill få Interpool på fötter. Jag lovar inget mer än att jag skall göra vad jag kan.

Vi satsar istället på första månadstävlingen i slutet av september.

Skp
« Senast ändrad: augusti 11, 2011, 18:12:03 av Skp »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Annars brukar det inte bli klagomål om man skjuter lite på en månadstävling en vecka. :-)

Påminn dem gärna om stencilerna - de kanske hittar dem under renoveringen!


Skp

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 169
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Trortyvärr inte att dina stenciler finns kvar. Däremot är det DM helgen efter, de flesta är där...


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås

EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Citera
nya ägarna vill få Interpool på fötter.

Oh fan, visste inte att det gick dåligt alls. Tycker det är ju mycket folk där ofta, åtminstone på helgerna? Men det kanske är lite väl centralt med jobbig hyra och restaurangen kanske inte är så välutnyttjad förutom när vi flipprare lassar i oss burgare.


WIZ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 368
    • Visa profil
  • Stad: Köbenhavn
Tak for info Stefan.

Vi glæder os til September!

Husk: Danmark elsker Interpool.

Mads / ELK


Tags: