Frispel

sedan 2001

TACK!!!!!

Palle

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Visby
Tack för ett trevligt SM, väldigt lyckat och väldigt underhållande.


Pinballark

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1116
    • Visa profil
  • Stad: Kalmar
Önskar att jag vore först med att lägga ett svar på detta inlägg, ni andra har redan sagt och öst så mycket gott att det bara är hälften kvar!:-)

Tack!
Den överlägset bästa helgen på mycket länge, Kan faktiskt inte minnas vad som varit bättre.
Spelade väl i ärlighetens namn inte så mycket, utan gick mest runt och mös o snackade i alla trevliga likasinnades sällskap.

Vad gäller min tävlings-insats så säger jag bara en sak!
AFM = botten o toppen:-)
Antingen eller, inget halvdant!

Stefan

Stefan


JOS

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
Måste bara få infoga ännu ett TACK till ett helt suveränt anordnat mästerskap. Det var väl värt den nätta bilturen på 70 mil enkel väg i Adams (AAM) rostiga SAAB inkluderat att vi förföljdes av "bussen från Helvetet" mellan Gävle och Sundsvall :-).

Vi saknade dig på söndagen Bompa men tyvärr hade vi inget sätt att kontakta dig på. Vi får hålla ihop bättre nästa år vi norrlänningar. Vi ses väl på Megazone eller Videoteket nångång.

ps. Skoja bara om bilen Adam... Var helt suveränt att åka med i vita blixten!:-D Hoppas vi fick vindrutan på bussen med snusen, maken till störd busschaffis har väl sällan skådats?! ds.


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Tack själva säger jag! :-)

Trevliga, sportsliga och duktiga deltagare gjorde arrangemanget...

Men visst suger vi i oss av allt beröm! :-D Det är ju lön för mödan att höra att folk har haft kul!

Citera
David, du måste ju vara ett nervvrak vid det här laget?
Ja...jag var ett nervvrak... ;-)


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
ett mycket bra arrangemang,väl genomfört och mycket trevligt folk,synd bara att det inte blev nån mässa?kul att man kunde dra några öl i baren,stod och spela lite med en kille som skrev in sina initsialer som tor?vad var detta för nån skön lirare?han var en riktig fena på terminator 2,vore kul å veta?sen är det ju inte så kul att se bilder på sig själv när man är jävligt koncentrerad?men va faan,skit samma det var ju svinkul,mvh micke


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Har skrivit det förut och skriver det igen, SUVERÄNT!!!
Spelade även med Mr.Pains trevlige "son" :-)
Var det någon som trodde att jag skulle komma sist? :-P

/Flippy


Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Citera
Var det någon som trodde att jag skulle komma sist?


Svar JA :-D


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Men det gjorde jag inte ;-)
Tack

/Flippy


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag kan bara instämma i den allmänna glädjen efter flipper-SM. Det var ett väldigt bra  arrangemang som flöt på bra. Hatten av för SM arangörerna. :-D:-D
Citera
synd bara att det inte blev nån mässa

Den mässa som vi i Spelautomatsamlarnas förening arbetade för blev, i år, ett misslyckande. Orsaken till det är delvis att samma helg (4-5 okt) så gick en av de största spelmässorna i Europa av stapeln. Många utställare som hade velat ställa ut på mässan på KTH, kunde inte eftersom de var på mässan i Rosmalen i Holland.
De få utställare som var kvar i Sverige och som var intresserad av att ställa ut på KTH, fegade ur i sista stund. Så det blev i princip styrelsen som ställde ut en del av sina maskiner. Det är djäkligt trist när det blir såhär:-(:-(.
Men vi ger inte upp, nästa år så ska det bli en mässa värd namnet. Det tillsammans med ett (förhoppningsvis) ännu större flipper-SM och kanske även ett Arkadspels-SM borde bli 2004 års höjdpunkt.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
DAH man får väll inte komma här och svära, skriv A*kadsp*ls-SM nästa gång :-D

/Flippy


shumi

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 209
    • Visa profil
  • Stad: borås
håller verkligen med dha ang mässa. jag åkte ända från borås för att se på mässan som inte fanns.tyvärr är jag inte lika positiv till sm som alla ni andra verkar vara som bockar o bugar och lyfter på hatten m.m .men jag hoppas det blir bättre nästa år.


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Synd att du åkte till Stockholm och inte fick uppleva någon mässa. Jag själv blev väldigt besviken på de utställare som sade sig vara intresserade av att ställa ut men som backade ur i sista stund.
Till Mässan 2004 så ska vi se till att ha en lista på utställare senast i augusti. Visar det sig då att utställarna backar ur, så får vi överväga att skrota hela mäss-idén. Det finns ingen anledning att arbeta för en mässa om intresset är noll hos utställarna. Flipper-SM/Svenska flippersällskapet och vi i föreningen, kommer i alla fall att arbeta för att nästa höst ska bli en intressant begivenhet för spelautomats-entusiaster.

Keep the games alive
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
för faan flippy,hur många gånger ska jag behöva säga att det inte var min lillegrabb?det var ju min lille tjocke,skäggige kusin som va mä,rackarunge,mvh micke


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Shumi: Du kanske kan utveckla lite vad du var nöjd med flippersm så de kan bättra på just det till nästa år :-)


Angående mässan så var det ju tråkigt att det inte blev mer, men de som hade med sina spel dit, Dan med flera, gjorde ju en strong insats. De spelen som stod där var ju onekligen poppis framåt lördagskvällen då det nästan inte gick att komma åt. I alla fall flipperspelen.


Bayer

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
  • Stad: Norrköping
Måste som alla andra tacka för ett roligt SM, Det bästa var nog att även fast man inte kände någon så var alla trevliga och man hade roligt från kl 09-01.


Tags: