Frispel

sedan 2001

Butiktips: Electrokit

Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Snubblade över den här butiken när jag letade efter en sån här. Har själv inte sett butiken tidigare.
De tycks ha en del bra saker till hyfsat pris och levererar snabbt (om det är små grejor som får rum i ett vadderat kuvert).
« Senast ändrad: juli 12, 2011, 15:47:04 av Purre »


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Helt ok butik kan jag instämma i, köpt mina picprogrammerare där ;)


kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Bra butik med bra priser. Rekommenderas, men tyvärr är utbudet lite begränsat. Är väl där jag kollar först i svenska butiker.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Ligger i närheten av mig. Ganska torftig butik, men ordnar det mesta. Jag kan säkert vara behjälplig om något stort ska fixas inför någon tävling eller liknande.


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Köpte ett relä till BMW:n när centrallåset ballade ur av dem. Det gick ibland inte att öppna med fjärren, men alltid att låsa. Sedan var det bara nyckellås på förardörren, och dessutom var det just bara förardörren som öppnades ifall man stoppade nyckeln i låset. Enda roliga med det problemet var att man ibland fick se sina medpassagerare öva lite akrobatik genom att behöva klättra in via förarsätet till baksätet och vise versa för att komma ut. Hursomhelst 55:- löste det problemet, medans bilverkstäderna skulle bytt hela styrboxen för dryga 6 tusenlappar.
Till saken. Jag har i alla fall bara positiva erfarenheter från det företaget.
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


Tags: