Frispel

sedan 2001

Vill köpa flipperspel

macflipper

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: tenhult
Jag vill köpa ett billigt men ändå i bra skick .


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Kolla BLOCKET.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Definiera billigt. Ett nytt spel kostar över 40.000 kr så 20.000 kr kan ju vara billigt.


macflipper

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: tenhult

ACE

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Spelar det ingen roll vilket spel det är? Är det bara priset som är viktigt? Det är inte ovanligt att potentiella säljare radar upp spel efter spel som inte är intressanta för köparen. För att underlätta för de som kan ha något spel att sälja så bör du nämna om det är nåt speciellt du är intresserad av.


macflipper

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: tenhult
Något som är i bra skick och priset är viktigast hällst något 80-90 tal.


JPN

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 261
    • Visa profil
  • Stad: Lund
Jag har ett Cyclone (89:a) som är i bra mekaniskt skick. Gummin bytta för ett år sedan flipprarna ska renoveras innan det säljs. Kabben och spelplanen är slitna så som man kan räkna med på ett 22-år gammalt flipper. Det finns dessutom ett stort runt hål i sidan som troligen har varit till en nyckelcylinder eller möjligen ticket dispenser en gång i tiden.

Vid intresse kan jag nog ordna transport upp till Växjö. Jag hade tänkt sälja det till hösten för 7-8 tusen men kan tänka mig att släppa det till sommarpriset 6500:-


macflipper

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: tenhult
mm , vet ej det finns ett cyclone på blocket i bra skick för 7000 så jag tackar nej till ditt erbjudande för tillfället .  Men om det är någon annan som vill sälja är jag öppen för farhandling.


Score

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 299
    • Visa profil
  • Stad: Kisa
Cyclone är ett trevligt hemma första spel.


macflipper

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: tenhult
Hej är det någon som har något flipperspel till salu för ett bra pris så tar jag gjärna imot förslag.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås



kniven

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1270
    • Visa profil
  • Stad: Träslövsläge
Skriv ner 30 spel du skulle vilja köpa. Tänk sedan efter vilka du INTE kan få för 6000 och stryk dem från listan. Resten skriver du här
Lycka till...


stefanlord

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 782
    • Visa profil
  • Stad: Borås



Om du höjer ditt pristak till 10k så tror jag att du kan hitta flera trevliga titlar, för även 80-tals spel har haft en tendens till att gå upp i pris.

Visst kan man hitta spel billigare men oftast så säljs dom på 5 röda efter annonsen har kommit ut eller så rör det sig om ett renoveringobjekt.


Tags: