Frispel

sedan 2001

S: Medieval Madness SÅLT

P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag måste inse att jag inte har tid till allt jag vill göra. Jag säljer därför:

Ett MM i lite sämre skick än bruksskick. Sidearten är sliten och dåligt lagad vid knapparna. Den är borrad och det är några inserts vid borgarna som saknas. Det sitter mylarrester på spelplanen som säkert går bort, men vid några inserts ser det ut som resningar, kan vara värre att ta bort mylaren vid dem.Ett troll saknas. Jag har trollet och har byggt om switchen så att jag kan spela på det. Displayen saknar en rad.

Spelet spelar mycket bra och är helt fungerande så när som på högertroll (som funkar att ta trolls på, men inte är estetiskt tilltalande)

Då kommer vi till godiset:

Ny spelplan
Ny inre sideart
Ny sideart
Nytt plastkit
Nya skyddsplaster
Nya ben med inre plåtar

Jag har även en ny DMD som kanske kan följa med (allt är prisberoende)

Delarna säljes inte separat, såvida inte en köpare tar spelet utan uppgraderingarna.

Jag har köpt alla delarna för att sätta ihop ett MM i nyskick, men som sagt har jag inte tid. Jag lämnar därför gärna över till någon som känner att detta vore lite kul fritidssyssla alternativt köra på med spelet som det är.

Maila gärna bud till mig på pontus@familjenq.se
Spelet kan provas hemma hos mig i Lomma.

Bilder på Pixbox

« Senast ändrad: juni 29, 2011, 13:10:57 av P Q »


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Ni kan även ringa på 0733-264426 om ni har några frågor.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Det är flera som har ringt och frågat efter riktpriser och det borde väl vara som de senaste spelen som har sålts:
CL65 50000:- Patrikh 50000:-

Jag räknar ung med 45 för spelet och delarna som har kostat mig 20 borde vara runt 15 i ett paketpris.

Om någon vill ha fler bilder eller mer information är ni välkomna att maila eller ringa.

Detta är inte patrikh:s gamla spel, utan ett spel jag har haft hemma i ett tag i väntan på uppfixning.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

avitech

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 79
    • Visa profil
  • Stad: torsby
Hej, om köparen av spelet vill bli av med den gamla spelplanen så är jag intresserad av den!

MVH Jonas


Tags: