Frispel

sedan 2001

HUNGARIAN PINBALL CHAMPIONSHIP 2011 - 15-16/10

INK · 145 · 19292

JANI

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1491
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp

P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag bor gärna nära den där trevliga gågatan med alla restauranger. Vet ej vad den heter, då jag blev ganska rund under fötterna eftersom min reskassa räckte till alldeles för många drinkar :-)


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
60 platser i HPC nu bokade , av dessa är det 19 som går till Sverige.....
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
PQ: Jag tror att du menar Vaci Utca, där finns det en tvärgata som heter Nyan pal utca, där ligger Fat Mo`s music club. Den rekomenderas å de varmaste.


cw

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1013
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Sorry, blev fel
« Senast ändrad: september 05, 2011, 22:46:31 av cw »


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Det kan säkert stämma. Vi får hoppas på lika bra väder som sist. Vi satt på uteserveringarna i t-shirt och hade det fantastiskt.

När kommer folk ner denna gången? Skulle vara kul att samlas på Vaci Utca eller liknande och ta en rejäl runda så man blir avslappnad på tävlingsdagen :-)



JOE

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 396
    • Visa profil
  • Stad: Falun
Skickade in en liten anmälan idag, efter att ha tillbringat en långweekend i Budapest. Får väl se om jag bokade tillräckligt snabbt och om jag i så fall åker.
Antar att IFK gjort en motsvarande preliminärbokning.
Född med tur.


MCR

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2214
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Skickade också in en utomordentligt preliminär anmälan idag.


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Det var fullbokat kl 9 imorse enligt forumet.

Citera
Re: Flipperek Éjszakája & HPC 2011 Re: pinball Night & HPC 2011
« Válasz #82 Dátum: Ma - 16:22:12 » «Reply # 82 on: Today - 16:22:12»  

--------------------------------------------------------------------------------
Köszönjük a regisztrációkat sajnos ma 09.00 körül elértük a limitet . Természetesen a várólistára (jelenleg 8.hely) lehet jelentkezni, szurkolni, bulizni pedig mindenkit várunk!

Google translat nedan

 Thank you for your profile today, unfortunately, around 09:00 we reached the limit. Of course, the waiting list (currently 8.hely) can be made, cheer, hang out and everyone is welcome!

 
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


MCR

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2214
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Det stämmer Christer. Ligger tydligen på reservplats 6 just nu. Får se hur många som hoppar av i god tid.


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
De senaste åren har inte många hoppat av i god tid , däremot har det varit ganska många som inte dyker upp utan att avanmäla sig.
Alltså kl 10 tävlingsdagen finns flera tomma platser
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Men det är ju bara att åka ner och ta det som en liten helgsemester (ner torsdag kväll och hem söndag kväll eller måndag) och hoppas. Dessutom kan man säkert muta diverse anmälda fruar till att lämna över tävlingsplatser mot lämplig ersättning när man väl är där.  ;-)

Det var väl förra året som vissa svenskar lämnade över sina platser specifikt till andra svenskar i kön?


MCR

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2214
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Vi funderar just på en långweekend där, men det vore ju skönt att veta att man har en plats i tävlingen isf.
Vi får väl se, kanske åka ner på vinst och förlust! :)


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
I Ungern kan förlust bli vinst, speciellt eftersom de lottar in förlorare i kvartsfinal eller så :)
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


Tags: