Frispel

sedan 2001

Avstängd medlem

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Jag har stängt av medlemmen Anton Vlassiouk med användarnamnen: Data East, Antonshka och nu senast tanjasman.

Jag skrev detta i den aktuella tråden:

Jag har stängt av Anton och hans 7(!!) användare det är dock bara 3 som han har använt och aldrig samtidigt.

Anton är inte välkommen hit längre p.g.a. att han inte kan hålla sig till ett konto och skapar användare under falska namn.

Om han trots uppmaningar försöker skapa nya konton så kommer jag att försöka stänga av dem illa kvickt men om det ändå dyker upp en ny användare som verkar vara Anton så maila mig direkt. Observera att jag ser gärna att ni inte skriver några svar till denne medlem isåfall.


Var vanliga och hjälp till med att hålla denna avstängning aktiv genom att ignorera det han skriver om han skapar nya användare och maila mig omgående.
« Senast ändrad: maj 23, 2011, 10:31:04 av Sonar »


Replicant

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 787
    • Visa profil
  • Stad: Bromma

ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
RIP

vi får hoppas anton blir aktiv på stockholm pinball istället.


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Nejförfan hnom vill vi inte ha in i STPB, vi har ju dig ICE. ;-)
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita

MAT

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
  • Stad: Kungsbacka

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag tycker det var tråkigt att Anton inte kunde 'sköta sig' och han dessutom regga sig flera ggr och ännu värre - under falskt namn. Varför gör man så?

Han verkar ju kunna en hel del om spelen och regler och var intresserad av att kommunicera, så det är beklagligt att det skulle urarta på detta vis.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO

larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
are - var hittade du kortet på Anton ? :)


JPM

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 524
  • veni vidi vomui
    • Visa profil
  • Stad: Skepplanda

ZeeDee

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 786
    • Visa profil
  • Stad: Julita
Sonar : Kan man inte ha verifiering av epostadress vid registrering med blockering av kända one-time-adresses och på så sätt slippa folk som reggar flera konton ?


KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Var han verkligen så hemsk?
Personligen tyckte jag det var ganska underhållande att läsa de trådar han var inblandad i, när jag orkade läsa dem. Tycker jag inte om det eller inte vill/orkar läsa hans inlägg skiter jag helt enkelt i det. Det var ju inte direkt så att han var otrevlig mot någon eller? Annat kan man dessvärre säga om en del av oss som varit medlemmar sedan tidigare. Det fälldes ju en hel del fåniga kommentarer om/till/mot honom.
Man kunde väl helt enkelt struntat i att svara om man inte tyckt det var lönt så hade han ju inte haft något att spinna vidare på. Förr eller senare hade han väl tröttnat eller lärt sig hur man ska bete sig om man vill ha en seriös dialog.


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
nej precis han var inte otrevlig tillskillnad mot ett gäng mobbare på forumet som envisades med att klicka på trådar som dom på förhand visste inte skulle falla dom i smaken (den enda förklaringen till det mkt märkliga beteendet är väl att dom inbillar sig att forumet bara kretsar kring dom och dom överdriver sin egen viktighet) trådarna gav mer liv och aktivitet på sfs än jag sett på flera år vilket förstås är positivt.
hans namnbyten är förmodligen en reaktion mot denna upprepade mobbning, nämligen att börja på en ny kula och slippa att ständigt bli hånad och attackerad av sina flipper "bröder"


CKR

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
  • www.flippercenter.se
    • Visa profil
  • Stad: Torslanda
Det var intressant att se hans fulla namn här ovan. Sökte genast på Eniro och Hitta, och mycket riktigt besannades mina farhågor. Ingen träff. Han finns förstås inte. Det är därför han aldrig velat träffa någon annan härifrån SFS. Och visst har han gjort det ganska snyggt, det måste man ändå ge honom, och vissa lyckades han reta upp mer än andra ;)
www.flippercenter.se
flippercenter@gmail.com


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
jodå han finns.
och hos dom som blir uppretade ligger förstås felet hos dom själva. klarar man inte av att hänga på ett forum bör man lägga ner och ägna sig åt något annat, kolla på björnes magasin eller dylikt.


Tags: