Frispel

sedan 2001

Flipperspel i Åre?

ua571c

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Rubriken säger väl allt...
Tacksam för info!


EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Nja, rubriken säger inte riktigt allt.
Vill du köpa flipperspel till Åre eller vill du veta om det finns något utställt att spela på?


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
ville han köpa skulle väl denna vara under köpes


JFK

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 411
    • Visa profil
  • Stad: Trollhättan
Det verkar vara ont om spel i Åre. Multi Challange i Östersund har däremot fyra flipper och även O´Learys på nämnda ort tycks ha förströelsespel, oklart om det är flipperspel dock.


Liljeqvist

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 705
    • Visa profil
  • Stad: Påskallavik
Detta kanske har blivit något av.
Citera
Postad 2011-03-20, 20:45:39  
andhal
AND

Medlem
Från: Täby
Poster: 369

   
 Jag var i Åre i veckan och satt och tog en öl i sportsbaren på Holiday Club, Jag noterade att de hade bowling, fuss-ball, minigolf och en grand turismo-simulator. Döm om min glada förvåning när barmästaren berättade att de skulle bygga en liten arcade bredvid baren och att de till denna skulle få två nya flipper.
När jag frågade vad han menade med nya flipper så visste han inte riktigt men bara det budskapet var positivt för det finns just nu inte ETT enda flipper i Åre om man räknar centrala Åre. Så såg det inte ut för 20 år sedan när jag var där som relativ ungdom.

Stämmer det som han sade är det ändå ett steg i rätt riktning, flipper är ännu inte dött!!!

Anders  
 
Winners dont use drugs


granman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 630
    • Visa profil
    • Umeå PinCade
  • Stad: Umeå
Jag vill minnas att jag spelade på ett No Fear i en värmestuga/resturang/pizzeria längst ner i backen i Rödkullen för två år sedan. Man kunde gå upp på ett loft och där fanns det ett antal arkadspel + 1-2 flipperspel. Kan vara värt att kolla. Man kan åka skidor dit via Åres stora liftsystem. Skidbussarna går också dit


andhal

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 580
    • Visa profil
  • Stad: Täby
Skall enligt uppgift finnas ett flipper på något hotell i Björnänge men det är ju inte centrala Åre direkt.

Anders
"-Where is my base?- I wanna jam!"


MYG

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 81
    • Visa profil
  • Stad: Borlänge
En uppdatering då
Jag är i Åre just nu: Det har funnits på
Restaurang Broken på torget, men är borttagna nu. Har talat med lokalbefolkning som tror att det finns på O’Learys. Kunde inte kontrollera detta då O’Learys var stängt när jag kom dit.


Tags: