Forum > Tävlingar

Vem vinner?

(1/4) > >>

S P:
De själva kanske inte vill prata om det. Men vore kul å höra vilka ni tror är finalkandidater. :)

Jag känner ju bara till vilka i stockholm som jag tror kan gå långt.
Självklart tror jag på MCR. Men även IFK och TFF.

HEJA STOCKHOLM!! :)

Svante:
Av Stockholmarna så är självklart Mats skyhög favorit framförallt pga hans jämna och höga standard. IFK och TFF har förvisso höga score på vissa spel men har (liksom du) inte varit speciellt framgångsrika på våra Stockholmstävlingar. Frågan är vad som blir avgörande: att kunna hålla en någorlunda hög standard eller att kunna varva toppoäng med riktiga magplask...

Borttagen:
Studerar man reglerna för Flipper-SM så kan man ju se att några toppoäng i kvalet bäddar för en "lätt" (nåja) väg fram till en eventuell final.

MCR:
Jag tror det kommer vara ytterst få mindre goda spelare med.Alltså i princip alla är nog bra, men rutin och nerver kommer vara nog så viktigt. Några som ju har tävlat mycket (och är erkänt bra) är ju KGB, Christian Magnusson och numera även vår guldgrävare JOE. Dagsformen kommer kanske avgöra det hela. Svårtippat minst sagt.

mengerle:
Det är ganska viktigt med inställning också. Har man en typisk svensk inställning såsom: "Jag blir glad om jag kommer bland dom 20 bästa." Då går det åt pipan. Man ska alltid satsa på att vinna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion