Frispel

sedan 2001

stereotyper i flippervärlden!

Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
Nu har rasism även kommit in i flippervärlden! inte riktigt, men den är på väg!! Jag vill veta varför dData East är så pass underskattade idag! Särkilt Tommy= kanske ett av de bästa !!!


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Tja det är väl lite blandat, Guns n Roses är ju inte underskattat. Tommy är det och Tales from the Crypt men å andra sidan finns det underskattade Williams/Bally för ungefär samma pengar (Dirty Harry och Dr Who t ex)


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
dOCTOR WHOO?! TFTC har myyycket mer spel för pengarna än DW och DH!!!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
jag förstår mig inte heller på hur WWF royal rumble kan få så dåliga betyg!! När det är nyshoppat ser det rent och fräscht ut. oc slöheten är baara en inbillning!!! Men, backglasset har de ju rätt om!! Det har även en av världens svåraaste multibollar och intressantaste miniplayfields!!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp

DDH

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1083
    • Visa profil
  • Stad: Götet
Jag ar en DE/Sega forsvarare. GoldenEye ar ett av mina favoritspel. Jag angrar fortfarande att jag salde det.

Time Machine minns jag oxo som trevligt. Mitt lokala flipperhak hade TFTC i ett ar och jag spelade det mycket. WWF ar ett kul spel, men temat och artworken ar fruktansvart.

Jag gillar dom storre DMD displayerna oxo.


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
<Vad är det med temat som är så dåliiigt??? artworket har du rätt om!! fast, du måste mena backglass!!!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
Data  east har gkort spel med både värre tema och artwork på glaset! till exempel Last action hero!! fast, så intensivt regelverk att man lätt glömmer artworket! förutom problemen med crane targets på det jag spelade!!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
jag måste säga att jag hellre spelar ett royal rumble l madness,med dess fula art än Medieval madness med dess estetik!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
är inte goldeneye lite fuulare??! WWF har ju ändå ett snyggt playfield!! No offense! Goldenye spelar bra för ett nytt spel!!


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp
jag måste även medge att jag avguudar Batman Forever!! vilka animationer och vilka regler!! Snälla stern, gör spel abv samma sort!! Let's startt this party with a bang!!!!


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Hej Anton och välkommen till forumet :-)
Försök gärna att inte spamma dina egna trådar, utan kanske tänka igenom lite mer vad det är du vill säga.

Jag håller med dig om att det finns en stor förkärlek till Bally/Williams bland de flesta här, men det finns en liten skara som gillar DE mer. Jag tillhör inte dem, men jag har en mycket stor kärlek till just Tommy. Jag har en tråd med lite renovering av spelplan och kabinett om du tycker att det är intressant.

Det finns även många runt om Åkarp som håller på med flipper, kanske blir det tillfälle att träffas och spela lite.

Jag får även passa på att tipsa om månadstävlingarna på Interpool i Malmö. Missa inte det.

Min Tommy-renovering


Data east

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 33
    • Visa profil
  • Stad: Åkarp

Tags: