Frispel

sedan 2001

Pure evil

EZL

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1017
    • Visa profil
  • Stad: Malmö
Marknadsekonomi: När priset är för lågt, förstör några exemplar så priset på kvarvarande höjs.

http://www.youtube.com/watch?v=7PlGhKuE1Rc


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Fy fan ,och folk klagar och klagar på tex AT om jag skrotar ett gammalt JK kabb som är mögligt och trasigt i trät....


young_geroge

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 13
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hur mycket skulle du uppskatta att värdet på hans kvarvarande maskiner ökade för att de gjordes sönder?

Känns inte så troligt att det var en vistaffär, och ännu mindre troligt att det var därför han gjorde det.


GSMHACKER

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 131
    • Visa profil
  • Stad: STOCKHOLM
jag skulle vilja slå ägaren på käften


Torris

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 338
    • Visa profil
  • Stad: örebro

KO

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 672
  • Muu
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Inte utan att jag blir lätt illamående. Lite samma känsla som när man ser någon slå sig illa och man vet att det är på riktigt.

Jag fattar inte varför de visar upp eländet, detta måste ju rimligtvis ge en rätt stor portion badwill kan man tycka. Om han nu inte anser att maskinerna är i tillräckligt god kondition för att sälja kunde han väl samla goodwill-poäng genom att skänka bort eller sälja väldigt billigt?

Att slänga ett Atari Tempest... en sån jädra mupp! :-/


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Äh, det var ju inte direkt några rariteter som trillade ner från taket. Mest Gottlieb och Data East, så livet kan återgå till det normala igen :)


elvira

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 158
    • Visa profil
  • Stad: Gislaved
Vilka j-la svin!
Spelar ingen roll vilka spel det är...men det är väl så när man endast har pengar framför ögonen. Varför har man överhuvudtaget ett företag som håller på med flipper/arkad om man inte gillar det ens en endaste liten bit. Måste vara jobbigt att gå till arbetet varje dag och behöva spy över alla vedervärdiga spel man får uppkörda i nyllet. ;-)

Det hade säkert funnits några kids som man hade kunnat dra in i flipper/arkad träsket genom att ge bort eller låta dem köpa billigt.  


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2137
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Kolar man ordentligt så ser man att de har rensat spelen på delar.
Vad skulle ni ge för ett obskyrt gottlieb utan vitala delar. Känns inte som att det skulle inbringa så värst mycket.


Tags: