Frispel

sedan 2001

Workshop 2011

Ole · 87 · 11956

Red

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 55
    • Visa profil
  • Stad: Lidköping
Ska bli skoj att komma till Norge en tur =)


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Norge är alltid skoj! :-)

Registreringen är uppe nu!
Måste skratta här nu....det är 4 svenskar, 3 danskar och EN normann registrerat. Och normannen är ju Are som egentligen inte behöver anmäla sig.
« Senast ändrad: mars 16, 2011, 18:11:07 av Ole »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
* B R E A K I N G   N E W S *

I höst sker årtiondets comeback!



Se till att vara där och upplev detta på plats. Ett minne att berätta för nära, kära samt eventuella barnbarn. Kom ihåg var ni läste det först...


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Haha...fantastiskt! Då kan vi ju skita i att dra Steve över. Detta är ju mer en nog :-)


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Jag firar med ny T-shirt till tävlingen !!

« Senast ändrad: maj 06, 2011, 11:54:13 av CC »
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12145
    • Visa profil
  • Stad: Borås
PIG avböjer att kommentera med kommentaren: Jag kommenterar inte dylika kommentarer. Dessutom existerar jag inte innan i höst.

Eventuellt tycker PIG att Oles förslag är bra och ser fram mot en ny headline på tillställningen.


@jax

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 169
    • Visa profil
  • Stad: målsryd
nän i borås eller närheten som vill o åka med eller jag får åka med


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Steve har nu fått sina flygbiljetter och är värkligen på hugget. Han har postat 3 gånger på facebook sedan i går. Det är bara att dra med sig translites, spelplaner och annat man vill att han skal signera :-)

Pinball Workshop 2011 Facebook Sida

Pratade med Kong Carl hotellet i går också, och alla ni som har bookat plats där kan se fram emot 33 sprillans nya rum. Ombyggningen av hotellet är färdigt veckan innan ni kommer. Så ni blir dom första som bor i deras nya rum :-) Vi har också bookat Steve inn där.
« Senast ändrad: augusti 10, 2011, 14:03:45 av Ole »


Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag funderar på att släpa med mig ett av HS toppglasen jag har, så jag kan få det signat. Kong Carl måste man ju bo på, det var ett trevligt hotell.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


granman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 630
    • Visa profil
    • Umeå PinCade
  • Stad: Umeå
Ole: Blir det något Tron på workshoppen i år?


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Vilka tider är tävlingen? Dvs vilka tider kan vara bra att försöka hitta flyg på?


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Granman: Vet inte!

IFK: Kval börjar Fredag och fortsätter hela Lördagen. Vi väntar på svar från Steve nu hur lång tid han vill ha på Lördag kväll till sin "session" innan vi läggar ut tävlingsinfo.


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Det finns nog en del olika alternativer om man flyger till Oslo. Norwegian brukar vara ganska billigt.

EDIT: Kollade just nu och priset ligger på 349,- SEK en väg. Om man planerar lite så finns det också möjligheter att sitta på med folk från Oslo.
« Senast ändrad: september 06, 2011, 16:34:58 av Ole »


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Ennu mer info: :-)
Vi har i år som i fjor fått tillstånd på öl och vin från kommunen. Detta betyder att vi måste vara rätt hårda på våra regler. INGEN kan eller ska ta med egen dricka till lokalen och detta måste respekteras! Vi såg flera burkar i fjor som tydligen blev smugglat inn på workshoppen, och då risikerar vi att kommunen stänger ner oss. Tänk på andra en dig själv och vill man ha en egen "pinne" så ta den på hotellet istället. Kommunen var inte där i fjor för att kolla upp, så vi är ganska säkra på att de dyker upp i år.

Vi har också i år fina priser på cider och öl, så priset vill börja på 30,- för en halvliter :-)


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
"INGEN kan eller ska ta med egen dricka till lokalen och detta måste respekteras! Vi såg flera burkar i fjor som tydligen blev smugglat inn på workshoppen,"
haha, snålheten har inga gränser =)


Tags: