Frispel

sedan 2001

Stern Swag

Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Stern håller på packa grejer till oss just nu. Om det är någon som vill beställa tröjor och annat så maila vad du vill ha och storlek innan Måndag. Kan ta med till Classic tävlingen i Borås.



Stern Swag Store
« Senast ändrad: februari 04, 2011, 04:45:57 av Ole »


Replicant

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 787
    • Visa profil
  • Stad: Bromma

Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Hur är storlekarna? Är de generellt stora som i Usa, eller mera som i Europa? Eller har helt enkelt några mått så man kan mäta på redan befintliga tröjor man har hemma? :-)
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


ellroy

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 228
    • Visa profil
  • Stad: Rävlanda
Mail skickat.
Jag tar gärna emot i Borås....


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Förklaring på storlekar hittar du här. Men mail måste vi ha senast Måndag kl. 16


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Ok. Fast jag fattar ändå inte riktigt. Vilken är Stern-tröjorna tryckta på då? Finns liksom ett gäng att välja på? O många av dem har ju olika mått. :-S

Och vad menas på t.ex XL i C-kategorin, att det diffar mellan 45-47 i storllek över bröstet?
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


Ole

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 744
    • Visa profil
  • Stad: Sandefjord
Det indikerar nog att måtten är över bröstet på en XL är mellan 45 och 47 tum.
A till H är dom vanliga tröjorna och Ogio är Polo tröjan.


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Tack Ole. :-)
Men det känns ju som en stor differens isf, 2 centimeter blir ju 4 i omkrets i verkligheten. :-O

Ok, fast det framgår ju inte heller på eran hemsida vilka varianter som de vanliga t-shirtarna är? T.ex är ju "F" 53 i XL, medans "A" bara är 46-48. Känns som en rätt stor skillnad?

jag vill inte alls vara allför petig här, men vill heller inte beställa en T-shirt som blir för tight. :-S
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


johan

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 431
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Terminator: Jag tror inte att du varit inne på Stern Swag Store, som Ole länkar till. Om du går in där och kollar in tex SPS1 Stern Pinball Logo Tee, så står det i klartext "(REFERENCE SIZE CHART A)".
Det är lika för alla


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Ahh.. Sorry. Missade den länken. :-( Gick ju bara in på P4P´s sida.. Men nu ska jag kolla upp det noggrannare. :-)
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


Terminator

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 911
    • Visa profil
  • Stad: Eskilstuna
Fast det är ändå nåt märkligt med hur de mäter. Jag har en XL tröja som är köpt i USA (av mig själv på plats), och den mäter bara ca 22" över bröstet. Men här är XL 46-48"? Så de räknar omkretsen isf? Annars finns det ju ingen rim o reson i hur de mätt. :-D

Nåja, om det är som jag tror, så är alltså dessa tröjor aning större i storlek än den jag redan har, o isf kommer det ju bli perfekt. Vi får hoppas det iaf. :-D

Du får snart mail Ole. ;-)
"Pinball ain´t no game
pinball ain´t no sport
pinball IS religion"


Tags: