Frispel

sedan 2001

Arkadbord

dri

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 270
    • Visa profil
  • Stad: Santa Cruz, CA
Jag vet att detta är ett renodlat flipperforum men vet inte riktigt var jag skall fråga. Adonbolagen hade för ca. 18-20 år sedan "arkadbord" utställda på diverse korvmojjar. Kommer specifikt ihåg att Palles på stigbergstorget hade en. Jag vet inte vad jag skall googla på för jag vet inte vad heter. Det är liksom ett bord med arkadkontrollers på två sidor om ett bord med en helt horisontell CRT under en glasskiva. Jag är i Australien för närvarande och har på två helt olika ställen (2st i Nimbin och ett i Noosa Heads) sett liknande bord fullpackade med arkadklassiker. Tanken är att detta skall funka som allmänt soffbord.

Har någon tips som kan hjälpa mig i jakten?


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Kolla på Arkadtorget så kan du säkert hitta det du letar efter , eller i annat fall fråga..


ACE

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Hej!

Googla på "cocktail cabinet" så får du träff. Vill du ha mer info eller snacka med arkadentusiaster så prova arkadtorget.se. Där får du all hjälp du behöver skulle jag tippa.


ACE

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
« Senast ändrad: februari 02, 2011, 14:58:40 av ACE »


dri

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 270
    • Visa profil
  • Stad: Santa Cruz, CA

larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Det är nåt vaj med länken i mitt förra inlägg ( eller är det bara för mig ) , men om du skriver in ACE:s adress så kommer du rätt ..


KAIN

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 323
    • Visa profil
  • Stad: Örkelljunga
Jag har ett ny renoverat, fast med poker spel i o sälja.
KAI #4334   "Quitters never win"



Tags: