Frispel

sedan 2001

Värde Capcom Football

P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Svår fråga då det inte säljs/köps så många.
Det år inte så omtyckt har jag förstått, Själv så skulle jag vilja prova det för att se varför folk sågar det.

Man får lite classic-känsla av den symetriska spelplanen, men det behöver inte betyda att det är tråkigt. Det finns många trevliga symetriska spelplaner. Jag gillar kvaliteten och de olika lösningar som capcom hade.
Synd bara att de inte byggde flera spel.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag omformulerar frågan:
Jag kan köpa ett spel jag vill ha, men måste då köpa detta spelet i en gemensam affär. jag får ge 9000:- för det. Kan man få igen de pengarna, för jag vill inte ha spelet?

Säljaren vet väl att han har svårt att bli av med detta spel och därför paketerar ihop det med ett mer attraktivt spel.


ARE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 941
    • Visa profil
  • Stad: OSLO
Syntes 9000 høres veldig mye ut, selv halvparten kan gjøre spillet vanskelig å selge. Tror jeg.


P Q

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2135
    • Visa profil
  • Stad: Lomma
Jag kan hålla med. Hade det varit 5000:- hade jag köpt och behållt, 9000 känns jävligt mycket.


ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Det beror väl hur resten av spelen i paketet är värderade, blir den sammanlagda summan "rätt eller fel", blir den bra så är det ju bara att köpa rubbet och ta den ev förlusten annars är det ju bara att låta bli.
Play a real game, play pinball


Tags: