Forum > Tävlingar

Storbild?

(1/2) > >>

Jonte:
Purre nämnde att det finns utrustning för storbildsvisning i lokalerna.

Kanske man kan rigga en kamera rakt ovanför spelplanen i t.ex. finalen så alla kan se vad som händer? Och så en kamera mot spelaren så man kan ha se hans ansiktsuttryck när det rinner ;-)

MCR:
Det låter både roligt och dessutom bra propagandamässigt, men jag har för mig att Johan sa att det fanns någon hake med det. Minns inte vad dock.

Uddis:
Givetvis måste det finnas storbildstv.
Alla vill ju se hur det går för spelarna, men det går ju inte att stå och hänga över glaset som man gör hemma.

Borttagen:
Nu vet inte jag exakt hur det kommer att gå till, men tanken är att vi ska visa finalen på storbild.

Teoretiskt sett kan vi köra med storbild hela tiden, men det blir inte speciellt intressant att följa eftersom det kommer att spela parallella matcher hela tiden fram till "Grand Finale".

Vem vet, kanske filmar från ett tidigare skede i slutspelet och försöker på något vis följa de mest intressanta matcherna.

Purre:
Det finns storbildsduk i lokalerna, den bästa (en riktig filmduk) finns dock i en av de lokaler som inte kommer att användas. Den var tyvärr uthyrd på söndagen.

I en av lokalerna där mässan äger rum finns möjligheter till storbildsduk. I puben där själva tävlingen äger rum finns inte duk fast monterad men det går nog att fixa.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion