Frispel

sedan 2001

AVATAR NIB (nytt i oöppnad låda) BYTES eller säljes – JULKLAPP till dig eller hela familjen ???

COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Ett utav nedanstående AVATAR skall jag BYTA eller sälja.

Spelen kommer från P4P i Norge och är nya och EJ använda.

Det som är intressant i inbyte kan vara ett eller flera olika flipperspel eller enarmade banditer.

Mest intressant är att byta mot;
(justering med pengar mellan)
ett Medieval Madness
ett Cactus Canyon
ett Attack from Mars
ett Monster Bash
ett Cirqus Voltaire
ett Indiana Jones
ett Addams Family
ett Terminator 2
ett Lord of the Rings

Ev. andra flipperspel också av intresse…

Jag kan alltså byta mot 1 st. spel +/- pengar eller t.ex. 2-3 st. ’billigare’ spel +/- pengar.

Det ena AVATAR är taget ur lådan, men aldrig uppställt eller spelat på. Det har ett pyttelitet tryckmärke på undersidan botten, längst ner till vänster, se bild! För denna ’defekt’ drar jag av 1.500 kr. Det andra AVATAR är ej brutet i förpackningen.

Föreslå själv vad du har att erbjuda genom att ringa eller maila mig.

Transport kan jag ordna gratis under nästa vecka, både leverans och ev. hämtning av bytesspel, om det inte är alltför långt från Göteborg.

Bild på tryckmärke i botten:
märke i botten
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45





COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Halloj

OBS!
Det är bara det ena spelet som skall bytas/säljas, vilket av dom, spelar inte mig ngn roll.

Helst vill jag byta till mig ngt av flipperspelen i min lista och justera med pengar. Men om ngn vill köpa kontant utan byte, så går det också bra. Jag vill egentligen ha samma pris som P4P i Norge har - när dom har det priset som gäller för AVATAR som lagervara = 31.200 NOK. Till detta kommer från Norge pengar för moms & frakt. Detta blir i svenska kronor 31.200 NOK x 1,15 = 35.880 SEK + 25% moms = 44.850 + frakt om ca 2.000 kr = 46.850 kr. Men som vissa vet, så gäller annat lägre pris på P4P om man förhandsbeställer och betalar 1 månad förskott på flipperspel som inte är i lager, så det behöver ni inte påpeka :-) Vill ni köpa kontant av mig för omg. leverans: Alt. 1) Avatar nytt i kartong, står i Göteborg, 44.500 kr, eller Alt. 2) Avatar taget ur kartongen, men ej ställt på benen OSPELAT (kartongen finns), står i Göteborg, 43.000 kr. I dessa priser ingår fri leverans inom Göteborg t.o.m. slutet av nästa vecka. Leverans utanför Göteborg kan också ordnas, men mot skälig ersättning enl. ö.k.

Mest intressant är att byta mot;
(justering med pengar mellan)
ett Medieval Madness
ett Cactus Canyon
ett Attack from Mars
ett Monster Bash
ett Cirqus Voltaire
ett Indiana Jones
ett Addams Family
ett Terminator 2
ett Lord of the Rings

Johan & Patrik, jag återkommer till er, tack!

Mvh Christian
« Senast ändrad: december 10, 2010, 19:24:58 av COCS »
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
UPP...

Är det ngn ytterligare som är sugen på att byta ett nytt oanvändt AVATAR enl. ovan beskrivet, mot 1 eller några äldre 90-talare Bally/Williams flipper och +/- pengar?

Jag har fått några förslag som jag funderar på, men tar emot ytterligare förslag.

Maila eller ring.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Om du vill göra affär med mig så måste det ske innan 23 dec om vi ska ses halv vägs ,annars får du åka hela vägen hit ,för efter 24e dec har jag ingen bil som tar ett spel...


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Hej Johan

Du erbjöd mig ett Addams och jag sade jag skulle svara dig, men strax därefter sålde du ju Addams, så då ansåg jag det var överspelat. Det gör inget, men därför har jag inte hört av mig ngt mer på den punkten.

Är du intresserad av ngn typ av affär, så maila gärna ditt förslag eller ring mig imorgon på dagen. Imorgon skall jag jobba och kan inte läsa mail hemma.

Godnatt :-)
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45



COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Eftersom du inte ringt mig ännu och jag inget tel.nr har till dig (har även letat här på forumet), så har jag nu mailat dig.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Sorry COCS , har haft 38-39 graders feber och ont i hals och hela kroppen  och vart tvungen att jobba utomhus med ett mkt kallt spa bad...vattnet var 2,5 grader bara , ska tillbaka om ett par timmar när jag tinat upp ,läser ditt mail innan....


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag får tacka för inkomna seriösa förslag från bl.a. 'Patrikh', 'küngen', Ragnar, Nenne & Jelena. Dessa har jag haft dialog med. Sedan har jag fått några oseriösa också och några halvbra :-)

Jag tar gärna emot fler förslag.

Nästa vecka (alltså före jul) kan jag ordna transport GRATIS till den person som bor inom 2,5 mil från Göteborg Centrum. Jag kan köra betydligt längre också, men då tillkommer en kostnad om 58 kr milen över 5 mil (som är gratis).

Tack & mvh Christian
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Godkväll.

Nu har jag idag/ikväll fått flera bra förslag om kontantpriser och byten + pengar, så nu får jag be om stopp här. Jag kommer att göra avslut imorgon.

Tack alla för visat intresse!

Mvh Christian
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Nu är båda AVATAR-spelen sålda, utan byten. Det ena spelet blev sålt för mer än vad jag begärde, p.g.a. intresset från 2 personer som ’plötsligt’ vaknade till och bjöd över varandra.

Spelen är betalda.

Det ena spelet hamnar i Västervik och det andra strax utanför Göteborg.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Tags: