Frispel

sedan 2001

jurassic park -93

zikke

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 11
    • Visa profil
  • Stad: kolmården
Har just köpt ett Jurassic park och har ett maverick tidigare. Mycket nöjd med spelen trots att Data east inte står högt i kurs hos många här. Tyärr är man inget tekniskt snille, men dock har jag justerat in flipprarna, bumbers och satt dit skyddsplåtar på hålen på jurassic spelet ( bättre på den mekaniska biten än den elektroniska). Eftersom spelet var ändrat mycket i inställningarna så körde jag en fabriksinställning och det mesta blev mycket bättre. Tyvärr så ändrade sig myntinsatserna från tidigare och det hjälpte inte att ställa in svenska. Jag har ett enda myntinkast för 5 och 10 kronor. Undrar om nån kan tala om för mig hur jag ska justera detta så 5:- blir ett spel o 10:- 2 spel. Har kollat mycket i forumet för tips för justeringar och reparationer och det finns mycket intressant läsning.
Har bara haft spelet 2 veckor, men det fungerar mycket bra dock är det lättare än maverick som jag tycker är ett bra spel också.
MVH Zikke


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

zikke

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 11
    • Visa profil
  • Stad: kolmården
Jo, men använder spelet samtidigt som sparbössa och sen känns det alltid skönt att få höra "knacket" när man får sitt frispel. Har Free play på mitt Maverick så kanske får det bli så. :-)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Knacket får man även när spelen står på Free Play - i alla fall på Bally/Williams. Annars är det ju bra med sparbössemetoden - då finns det förhoppningsvis alltid en slant till reparationer och renoveringar. :-)


Tags: