Frispel

sedan 2001

Playfield

madman

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 137
    • Visa profil
  • Stad: porsgrunn
Citera
madman, det var så mye interresse at kanskje du skal ta budgivning med reservasjon om at du beholder de som du ikke er fornøyd med prisen? Tror ikke det blir enkelt å finne ut realistisk pris uten det, eller noe liknende  


Nå vet jeg ikke hva jeg kan forvente, er det ikke lett å sette en reservasjon.

Hva jeg er fornøyd med har jeg ikke noen formening om ,ennå, derfor denne posten.

Skulle jeg ha timebetalt ville disse bli verdens dyreste :-P


madman

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 137
    • Visa profil
  • Stad: porsgrunn
Citera
Jag hade betalt 3000SEK för creature om jag inte redan haft en


Hei , ja den ser virkelig fin ut. Og takk for svaret.


SNK

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 243
    • Visa profil
  • Stad: Ekero

Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
OM du kommer att sälja MM så är jag intresserad, men förvarna lite innan, då jag måste låna ihop slantar.
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


pinhead

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 325
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Jag är intresserad av AFM om inte Christian skulle köpa.
Men såg att du hade två:-P
Får man lägga ett bud?


madman

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 137
    • Visa profil
  • Stad: porsgrunn
Citera
Jag är intresserad av AFM om inte Christian skulle köpa.
Men såg att du hade två
Får man lägga ett bud?  


Ja, jeg har 2 stykker av AFM, den orginale har jeg restaurert for lenge siden å denne har jeg tenkt å beholde selv.

Bud ? du kan jo sende meg en mail hvis du vil, men får forholde meg til Christian først, så får vi se hvordan det går der.

Hadde tenkt å legge ut bilder på bloggen etter hvert som de blir ferdig så kan du selv avgjøre om playfielden holder standarden som du ønsker av en playfield i din maskin.For jeg vet at vi alle har forskjellig oppfatning av hva som er bra eller dårlig.

Det viktigste for meg med de playfieldene som jeg airbrushed og clearcoated er å beskytte dem mot slitasje og fikse opp i feil som er synlig. Hvis du studerer det som kommer ut av HEP, treasure cove osv, så ser du at det faktisk er "endel" småting på playfielden som ikke blir fikset opp, men helhetsinntrykket blir veldig bra forde. Så triksset er å finne grensen mellom det som er furnuftig og det som er galskap.

Har sett mange diskusjoner rundt på forskjellige forum der folk klager over feil i trykk på nye playfielder. f.eks de nye MM playfieldene skal vist være mange små feil med.Har sett bilder av noen av disse og jeg personlig synes det minimalt, ingen som vil legge merke til disse etter playfielden er montert og klar til bruk. Feilene som er så små at du nesten må se med lupe for å finne disse, da mener jeg det har kommet inn på feil spor. Har sagt det før og sier det igjen, playfielden er en bruksting ikke en pyntegjenstand.

Vet ikke hva andre har for meninger rundt dette ?

Legger ihvertfall ut bilder av playfielden etterhvert som de blir ferdig på blogen og det ser ut som at det blir JD playfielden som blir først ferdig.

Rune


Tags: