Frispel

sedan 2001

TZ säljes imorgon (onsdag)

CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Jag har ett TZ som säljes till högst inkomna bud imorgon Onsdag 27/10 kl 12.

Ni hittar bilder här http://www.pixbox.se/alb_show_id1206932_page0.html

Ev ser Ni att en grå gummihatt saknas på  miniplayfieldet - ett sånt switchskydd. Jag kommer naturligtvis att fixa en sån. Lite puts o rengöring kommer göras , även om det gjordes för 5 veckor sedan , då även nya gummin samt plast protectors monterades under de utsatta plasterna.

ROM: 9.4HC  - orginalrommen skickas oxå med. Manualer finnes.
Högglanspolerade kulor.
Oborrade front som Ni ser. Myntsil monterad.

Inga problem med spelet överhuvudtaget, inga slitage på spelplanen. Display 100% OK.

Spelet finns i Ryboholm (7 km söder om Borås).  Kan inkludera frakt i priset, lite beroende på var Ni bor, men jag har tidigare både köpt o sålt
spel i Stockholm / Uppsala / Malmö så där kan vi nog hitta en lösning.

Bud i mail eller tråden för de som så vill.

Högsta bud är 26´

/CC
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
26.5´
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."




INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås

MungoBBQ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 274
    • Visa profil
  • Stad: Hässelby
Öööööö.... okej? Synd att man inte såg den här tråden innan det hela gick ut, med tanke på att det var mailbud innan.


gladpatrick

  • Gäst
Jag fick det här från CC i ett mail i förrgår:

"Är det OK om jag lägger ut en tråd på SFS  (mest för att det e enklast för Er alla att se buden , o för att ingen skall tro att jag kör med "ful-bud", ni kan maila mig anonymt om så kan jag uppdatera , om Ni inte vill "synas" på SFS, det är helt OK."


MungoBBQ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 274
    • Visa profil
  • Stad: Hässelby
Stämmer, jag har också fått det mailet. Men jag visste inte att tråden skulle komma upp. Har också haft vidare mailkontakt med CC efter det mailet.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås

CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Tyckte själv jag varit övertydlig i mailen , tyvärr inte.

Har dock mailat alla intressenter.

Hemskt ledsen om Du känner Dig förbigången MungoBBQ - det var inte alls min avsikt naturligtvis ,
- men nu e det inte läge att göra något åt det. (förutom att leta reda på ett TZ till åt Dig, då får bara Du mail)

Spelet sålt till Stockholm
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."


MungoBBQ

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 274
    • Visa profil
  • Stad: Hässelby
Jaja, det är lugnt, jag har varit sjukt upptagen de senaste dagarna så det är säkert jag som missat/läst för snabbt.


CC

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1248
    • Visa profil
  • Stad: Rydboholm
Sorry igen, jag försöker nu fixa ytterligare ett TZ till Dig ;)
Lovar inget naturligtvis , men.................
"Varning! Vissa av mina inlägg kan innehålla spår av sarkasmer och ironi! Nötter kan sätta sådant i halsen."



Tags: