Frispel

sedan 2001

ww.bytes

SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse
white-water bytes mot corvette eller indy 500,skicka förslag till min mail.blackwings71@hotmail.com....jag skriver här när det inte är aktuellt längre.
« Senast ändrad: september 15, 2010, 19:30:04 av SSS »


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse
.än så länge bara ett förslag på wcs 94+lite pengar


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse
det var väldigt vad folk håller i sina spel,bara en massa som vill köpa mitt ww,


Alle

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 114
    • Visa profil
  • Stad: Södertälje
Att folk håller i sina spel kan jag väl kanske förstå. Men tråkigt är det ju när någon sitter med flera ex av samma spel.
Lite som när man var liten i sandlådan och den mest bortskämda ungen tog med alla sina coolaste leksaker bara för att visa dom och sen dra.
;)
hahaha.


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Alle

Lite är det kanske så som du säger, men sedan handlar det ju om priset. Jag har många som frågat mig om att köpa ett visst spel och det kan jag göra och flera har köpt, men kanske hälften av gångerna, så skall det prutas och tjötas om och om igen och då har jag ingen lust att sälja ngt som jag lagt tid och pengar på. Skall jag sälja ett spel, så vill jag ha normalt betalt, men vill man pruta en massa och försöka fynda, så får man försöka på t.ex. BLOCKET. Sådana som skickar mail om och om igen och frågar detaljfrågor och skall ha +30 bilder m.m. på ett spel som kostar runt 11.000 kr, rekommenderar jag att istället komma och titta, men det 'orkar' dom ofta inte.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Alle

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 114
    • Visa profil
  • Stad: Södertälje
COCS: När du säljer AfM, MM eller AF så lovar jag att inte pruta eller tjata om bilder.
;)
Ställer du ut dina spel någonstans eller har du dom stående på ett ställe allihopa? Isåna fall... Brukar du någonsin dra igång alla AfM och försöka spela på dem samtidigt?
:)


SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse

SSS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 172
    • Visa profil
  • Stad: lödöse
verkar som vi har en deal på g.får se efter måndag


Tags: