Frispel

sedan 2001

Någon som är sugen på att arrangera en tävling i STHLM?

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Har fått en förfrågan om det skulle gå att arrangera en tävling på en spelmässa i Stockholm (Kista) i början på November. Om någon här är sugen på att arrangera något så kan ni kontakta mig så kan ni få kontaktuppgifter för vidare kontakter med mässarrangören.

Vet inte så mycket mer om förutsättningarna än vad jag egentligen skrivit ovan. Maila mig om ni tror ni är intresserade.




Pal

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1760
  • I speak TCP/IP
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm

Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Som jag nämnt i första inlägget så finns det inte så mycket mer info än att de som arrangerarmässan uttryckt att det vore skoj med flipperspel på den, helst i form av någon tävling eller så.

Jag får känslan att de är öppna för förslag och bara någon här är intresserad av ta upp tråden med dem så går det nog att reda ut det mesta.

Mässan heter Gamex och hålls/arrangeras av www.kistamassan.com





superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Haha, det var som fan. Jag ringde Kistamässan och frågade om det var möjligt att inhysa SO där utan att ruinera sig, men det lät rätt kört så jag fimpade det spåret...
Ola Rodenkirchen


Sonar

  • Hero Member
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2937
    • Visa profil
Som jag tidigare nämnt så vet jag inte riktigt vad de förväntar sig, men det kanske inte behöver vara en fullfjädrad tävling. Kanske något av enklare snitt för mässbesökarna och stockholmarna :-)

Eftersom allt (?) i flippersvängen sker mer eller mindre ideelt/hobbybasis så är det svårt att någon kanske engagerar sig i en sån här grej utan ekonomisk vinning?

Oavsett... eftersom ingen har hört av sig till mig hittills så väntar jag till på måndag. Är det ingen som hört av sig tills dess så meddelar jag dem att det inte finns något intresse för det här.



Bally

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 6203
  • Spelautomatsamlare sedan 1977
    • Visa profil
    • Bally.se
  • Stad: Stockholm
Jag funderade som hastigast på om det kunde vara något för Lutande Dörren, men insåg snabbt att det krockade med DPO.

Men du kan hälsa dem att de kan höra av sig nästa år så kanske vi kan göra någon tävling (om de andra tre dörrarna är med på det).
« Senast ändrad: augusti 29, 2010, 14:00:08 av Bally »
Bally Hagman
Flippernörd
www.bally.se
För övrigt, så bör alla Dr Who spel skrotas


Tags: