Frispel

sedan 2001

S:Dr Who & Black hole & div tillbehör

yellowjelly

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Enköping
Hejsan!
Jag har Dr.Who och Black Hole i bra skick som jag pga platsbrist måste sälja.  De finns i Enköping (strax utanför mot Stockholmshållet),fungerar mycket bra och kommer med ett gäng tillbehör - OBS! Jag har inte testat tillbehören (kretskort m.m.) så jag vågar inte lova att allt fungerar och de mesta tillhör Black hole.

Se bilder i mitt galleri och så kan du maila mig på veronicasegerstrom@yahoo.co.uk om du vill ha fler bilder eller bild på någon särskild detalj.

Dessvärre kan jag inte hjälpa till med frakten så de säljs endast för upphämtning.

Jag säljer Dr Who för 9.500 SEK
och Black hole för 4.000 inkl alla tillbehören och manualer som syns på bilderna (utom de för Dr Who förstås) eller så kan du få köpa rubbet för 12.500SEK

Vid intresse så skicka gärna ett mail på ovannämnda adress eller ring mig på 076 222 16 97 (inte efter 21 på kvällen tack :o)
Må så gott i sommarvärmen,
Veronica.=)=):-D


yellowjelly

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Enköping
Hejsan!
Jag har Dr.Who och Black Hole i bra skick som jag pga platsbrist måste sälja.  De finns i Enköping (strax utanför mot Stockholmshållet),fungerar mycket bra och kommer med ett gäng tillbehör - OBS! Jag har inte testat tillbehören (kretskort m.m.) så jag vågar inte lova att allt fungerar och de mesta tillhör Black hole.

Se bilder i mitt galleri och så kan du maila mig på veronicasegerstrom@yahoo.co.uk om du vill ha fler bilder eller bild på någon särskild detalj.

Dessvärre kan jag inte hjälpa till med frakten så de säljs endast för upphämtning.

Jag säljer Dr Who för 9.500 SEK
och Black hole för 4.000 inkl alla tillbehören och manualer som syns på bilderna (utom de för Dr Who förstås) eller så kan du få köpa rubbet för 12.500SEK

Vid intresse så skicka gärna ett mail på ovannämnda adress eller ring mig på 076 222 16 97 (inte efter 21 på kvällen tack  )
Må så gott i sommarvärmen,
Veronica:-)


GHS

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 78
    • Visa profil
  • Stad: Götene
Hej Yellowjelly!

 Passar på att smolka :) din säljtråd lite med en reflektion. Kanske är spelen redan sålda? tycker priset känns "hyggligt".
 Tror inte delarna "tillhör BH", snarare nåt annat Gottliebsspel från samma epok, hade inte ex. "Volcano" röda bumpers..? måhända fick det sätta livet till :-/ när "Svarten renoverades". Kanske finns någon här som pillar med just den slaktade :-( titeln o bättre behöver delarna.... säkert fixar DAH eller någon annan dammig klassikbitare ;-) att identifiera...
 Själv saknar jag förresten "C" i BH droptargets (alltså egentligen bara själva dekalen) men dina verkar ju vara dekallösa? finns möjlighet köper jag ändå gärna några svarta droptargets i reserv...
« Senast ändrad: juli 08, 2010, 17:15:05 av GHS »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Sålda för länge sedan. ;-)

Men det ska väl vara "hot stamped" drop targets, inte klistermärken på dem?
« Senast ändrad: juli 08, 2010, 18:09:11 av INK »


GHS

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 78
    • Visa profil
  • Stad: Götene
Tack INK! misstänkte nog att det var nåt sånt med "trycket" på droptargetsen.
 Nästa fråga blir ju då oundviklig :) - blev det nu så att "Svartens Broder" fick förflyttning ner mot Knallarnas domäner? ;)


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Det är ett riktigt antagande, ja. Kan ju inte vänta tills du tröttnat på Svartens elektroniska skönsång. :-)


yellowjelly

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Enköping
Hej allihop,
Ni har nog rätt i att tillbehören kommer från epoken BH istället för spelet själv...förlåt,jag var otydlig! När jag umgicks med dem sist och va med och mecka o fixade upp dem så vet jag att delar införskaffades från när o fjärran för att renovera upp dem båda,men BH behövde lite mer kärlek än Dr Who som redan då var i bättre skick.  Så,de flesta tillbehören skall vara ok,säkert kan köparen fördela dem vidare i församlingen om behov finns :o)  Själv har jag dessvärre förflyttat mig i livet under de gångna åren o får inte ta med dem som bagage till Dublin :o( Tack igen för ett så trevligt bemötande på denna sajt och all hjälp, det känns bra att de kommer vidare till någon som tar hand om dem!


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

Tags: