FRÅGOR: Visning av mina bilder och mitt galleri - jag fattar inget :-(
Nu har jag under ca 1 års tid funderat och funderat…
FRÅGA 1)
På gamla SFS, så visades slumpmässigt bilder ur galleriet från alla medlemmars gallerier. Detta var rätt kul att få se olika bilder varje gång man kom till SFS. Sedan nya SFS introducerades, visas bara vissa bilder. T.ex. har jag sett Claes Wikners AfM & TZ säkert 100 gånger nu och även Bundy’s 2 spel lika många gånger. Jag har 123 st. bilder i mitt galleri - varför visas aldrig mina bilder eller ngn annans bilder slumpmässigt?
FRÅGA 2)
Om jag klickar in mig på ’MEDLEM’ ---> ’Din sida’, så finns det nere till höger en text man kan trycka på =
Visa min sida
och när jag klickar på den texten ändrar den sig till =
Till min redigerasida
och jag undrar vad har jag detta till?
FRÅGA 3)
Om jag klickar in mig på ’MEDLEM’ ---> ’Ditt galleri’, så visas en slumpmässig bild från mitt galleri (ingen instruktion om vad man skall göra). Jag har nu upptäckt att om jag klickar på den slumpmässiga bilden, då hamnar jag i mitt galleri (hurra att jag upptäckte detta). Detta leder då till frågan jag har:
Om jag trycker på ’redigera-symbolen’, så öppnas 2 st. nya fönster/rutor upp.
Den ena heter: Välj galleri
Den andra heter: Antal spel på bilden
Vad gör jag med dessa funktioner

Jag måste tyvärr säga att jag fattar inte ett dyft av detta.
Varför finns ingen förklaring på samma ställen, så att man fattar vad man skall göra? Jo, jag vet att många barnungar klarar säkert av att klura ut detta, men jag fattar det inte och jag orkar inte sitta och experimentera och chansa på vad som händer.