Frispel

sedan 2001

Break Out

Scrincler

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
Söker ett Atari Break-Out PCB, sitter fel i min vägghängda maskin (Clowns sitter där nu) vilket gärna gives i inbyte =) Har även ett golvstativ över till dessa spel ifall någon är intresserad =p
Svara gärna på min E-post: tommy_andersson66@yahoo.se
eller tel 070-5553474
/ Tommy
« Senast ändrad: juni 16, 2010, 03:25:12 av Scrincler »


ALF

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2149
    • Visa profil
  • Stad: Läckeby
Kolla med killarna på arkadtorget.net
Play a real game, play pinball


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Har ditt kabinett Clowns-marquee också eller är det ett Breakout från början som nån tryckt i ett Clownskort?


Scrincler

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
Nej den har Breakout marqueen men den saknar servknapp som de flesta andra väggbreakouter hade, men det kanske är byggt i flera olika versioner. Vet inte vilka spel Cheryföretagen gjorde i vägghängd modell? har bara sett Breakout och Canyonbomber som väggspel.


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Vore intressant att veta vilka som fanns som väggkabinett, har själv två Breakout... Har inte sett Canyon Bomber faktiskt. Jag har dock ett svagt minne från min barndom att jag sett Gun Fight som väggkabb.
Tycker att dessa kabinett är väldigt trevliga.


Scrincler

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
Ok, har båda dina servknapp?
jag har som sagt även ett golvstativ över till dessa spel för en billig peng om du är intresserad =)


Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Jepp, båda har servknapp.
Nja, golvstativ känns inte så aktuellt, har väggfästena till båda och de sitter ju väldigt fint på väggen. Har visserligen bara den ena uppmonterad f n.
Fick nyligen tag på en vägghängd jukebox också (Rock-ola 403 -62/63), gillar väggmonterade maskiner :)


Scrincler

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Umeå
Märkligt.. kanske det är rätt kort i min maskin ändå, bara marqueen som är fel? att de kanske ska vara en Clowns? Får kolla men nån gammal Cherrygubbe som kommer ihåg vilka spel dom stoppade i dom på den tiden =)


Tags: