Frispel

sedan 2001

FishTales pris? ska jag verkligen sälja?

Yoshi

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 67
    • Visa profil
  • Stad: bollnäs
Jag har ett FT i väldigt bra skick som jag helst inte vill sälja men som jag fått bud på, men nu har jag så dåligt med pengar efter min stora flipper investering i vintras så jag måste nog ändå sälja det. Vad är rimligt att få för det med tanke på att det är i så bra skick? Jag är inte ute efter att få ut maximalt för det utan jag vill veta vad som är ok att sälja det för utan att jag gör bort mig jätte mycket.


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag tycker ett Fish Tales bör kosta mellan 7.500 till 12.000 kr beroende på om det är i dåligt, skavt och solblekt skick med slitna inserts eller om det är ett som är jättefint utan nämnda brister.

Kåpan på toppen är ofta delvis trasig. Är den 100% hel, tycker jag att bara det är värt minst 1.000 kr extra, men max 12.000 kr.
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


Yoshi

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 67
    • Visa profil
  • Stad: bollnäs
Ok och tack, då borde 10.000 vara ett bra pris för mitt spel. Kåpan är hel, det är inte solblekt, inte heller skavt. Två plaster har däremot skador, det är den ena slingshot plasten och plasten som är mitt i spelet där den där kulan är som man ska skjuta på. Sidorna på flipperspelet är jättefina, jag hittar inte ens en liten skada på dem. Är någon intresserad så säg till.

Mvh Micke



Yoshi

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 67
    • Visa profil
  • Stad: bollnäs
Jo jag hade fått ett bud men samma dag som han skulle köpa spelet fick han inte köpa det för sin flickvän så spelet blev kvar här.


johan_r

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1544
    • Visa profil
Värdelöst med flickvän/tjej/fru som man inte får ha något kul för...

Vilken toffel....


Tags: