Frispel

sedan 2001

Playfield AFM

superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Fick idag ett brev från UPS att min spelplan finns att hämta hos UPS i Bromma.
Ola Rodenkirchen


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås

superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Keramiklack, icke-prototyp. Direkt från Tyskland.

Var precis och hämtade, det kom i torsdags men jag var givetvis inte hemma. Tur att det inte var den här veckan jag var i Oslo, då hade det blivit en retur eftersom liggtiden bara är en vecka!
Ola Rodenkirchen


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Kanske dags att få tummen ur. Ska bara inventera den tunna plånboken...  :-/
« Senast ändrad: september 27, 2010, 16:56:59 av INK »


superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Har inte öppnat kartongen ännu så jag kan inte säga något om kvalisorten på grejerna, men jag lovar att ta lite bilder om jag hittar något att anmärka på. Är det bra så finns det inte så mycket att fota...
Ola Rodenkirchen


superpin

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Solna
Kunde inte hålla mig utan sprättade kartongen. Vill man gnälla så kan man hitta några pyttesmå dammkorn eller liknande som syns i lacken om man tittar mot ljuset, men jag har extremt svårt att tro att det är något som är möjligt att upptäcka när det är installerat och glaset är på. Ska försöka ta några bilder men jag har inte orkat rota fram den bra kameran som är undanstuvad inför visning av lägenheten och kommande flytt, och jag har inte lyckats ta några rättvisande bilder med lillkameran. Inserts ser bra ut vad jag har kunnat se hittills. Orginalspelet är undanstuvat så jag kan inte jämföra färger etc...
Ola Rodenkirchen


Tags: