Frispel

sedan 2001

Hur duktig skall man vara för att få vara med i eran tävlingar?

Svante

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2389
    • Visa profil
  • Stad: Bromma
Jag har ett litet excel-ark om man vill köra tävling av set-the highscore typ.


COCS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 4381
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Citera
Eh, var äger dessa tävlingar rum, spel i toppskick? Detta har jag missat, vart åker jag för att få denna upplevelse?
MS. Med glimten i ögat, kan man väl säga att så är fallet - jämfört med utställda spel, så är spelen t.ex. i Alingsås-Bunkern och även många av spelen i Borås, betydligt bättre (väldigt mkt bättre) än spel man 'hittar' på sta'n. Och nu fick jag även uppleva fina spel i Sandefjord :-)
COCS
Carl Olof Christian Sjöberg
Tel: 0707-19 31 45


MS

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1253
    • Visa profil
  • Stad: Alingsås
Jag tycker bara att det var att ta i lite väl mycket att säga att spelen är i toppskick. Visst är spelen i privat regi generellt bättre skötta än utställda spel.

Bunkern har definitivt inte spel i toppskick. Även om vi försöker få hyffsad standard inför BPP. Men tiden mellan tävlingen är förfallet häpnadsväckande, inklusive mina egna spel.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12144
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Allt är relativt. Väldigt bra skick i förhållande till de flesta utställda spel kanske man ska skriva då.


ICE

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
På privata lokaler får man chansen iaf att spela spel i ett skick som är sällsynt annars. Senast häromdan på Lutande Dörren körde jag bl a ett Scared Stiff som var riktigt skönt jämfört med det utställda ex jag är van vid som inte gör någon glad


Tags: