Forum > Tävlingar

Vilka kommer?

<< < (2/6) > >>

MCR:
Mycket bra! Redan nu, så här en dryg månad före, är redan över 50 anmälda, däribland två entusiaster från Singapore! Ser ut att bli ett stort och hårt startfält.

MCR:
Ett förslag: Om det inte är för tidskrävande skulle man kanske kunna snoka upp de tidigare SM-vinnarna och skicka dem en direktinbjudan. Dessa skulle då få deltaga utan att betala startavgift. Lite som i fotbollsVM alltså!:-)

LDK:
Ja det kommer förhoppningsvis bli en hård batalj... :-D

Roligt såklart att det finns ett stort intresse, men det kommer även att krävas flera medhjälpare under kvaldagen för att det ska kunna funka bra. Så om någon känner sig manad, kontakta oss i SM-gruppen!!


Vad gäller att bjuda in tidigare svenska mästare: Ja om du Mats eller någon annan kan hjälpa oss med snokandet, och förse oss med e-mail eller dylikt, så kan det bli aktuellt. :-)

Svante:
Mats Andersson har vid sällsynta tillfällen synts på lasergame. Uppgav själv att han nästan aldrig spelar längre, men in på highscorelistorna kom han ändå... Mattias Rimdahl har jag inte sett i nån flipperhall sen det glada 90-talets mitt. Det var ju dock nån som sett nån vilde på lasergame som skrek, tiltade och skrek att han skulle döda spelet...Låter onekligen som Mattias :-D

MCR:
Försökte rota runt lite på nätet, men det var inte så lätt som jag trodde. Hoppas de hittar till SM ändå.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion