Frispel

sedan 2001

juniorer?åldersgräns?

mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
funderar på att åka upp med lillegrabben som är 12 år,finns det nån junior tävling?han vill väldigt gärna vara med,mvh micke


LDK

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2266
    • Visa profil
  • Stad: Uppsala
Jag skulle gärna sett att vi kunde ha en juniortävling, men så verkar inte bli fallet. Kanske att vi kan anordna något spontant om vi skulle få tid över, men tyvärr så tror jag inte att det blir så. Schemat för tävlingen är fullspäckat och antalet personer vi har för att sköta alla uppgifter är för knappt.

Egentligen är ju detta alldeles avigt eftersom vi borde satsa på barn, för att öka deras intresse för flipper.:-) Men vi får lov att vara realistiska och inse att vi inte kan göra "allt" redan första året. Vi hoppas att SM ska bli en återkommande händelse i flipper-Sverige. Så kanske kan en juniorklass få högre prioritet och inkluderas nästa år.

Men i år kanske far och son vill ställa upp i sidotävlingen par-kombo (där man spelar på varsinn flipper)? Det är ju i alla fall ett alternativ.


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
jag kan förstå att det inte är lätt och fixa till ett sm?alla har ju sina frågor och krav som jag har förstått genom att läsa forumet?men kan han vara med och spela med dom äldre i såfall?finns det nån lägstagräns?combo spel låter ok,mvh micke


Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
Det finns ingen åldersgräns för tävlingen, så visst. Inga problem. :-)

Se tråden sidotävlingar för en massa annat roligt ni kan vara med och spela i också.


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping

Borttagen

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 0
    • Visa profil
mr pain: din son har just fått sin första fiende, (Skoja bara) :-D
Nu är man anmäld till SM och även om man inte tar några större poäng så är det ju enbart att tävla som är den roliga känslan.
Kul att det finns mer unga flipperfantaster än jag.

/Flippy
« Senast ändrad: augusti 02, 2003, 18:08:53 av borttagen »


mr mic

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1867
    • Visa profil
  • Stad: lidköping
ha ha ha,vi syns där uppe,åkså tar vid med oss sm bucklan till västergötland?


Tags: