Frispel

sedan 2001

Nätbutiker

WKD · 156 · 114313

Overkilll

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Was very sad when a user called a liar to other user, i do not understand this type of procedure...

David from www.pinball-led.co.uk, is my partner and my products and prices are the same, then i do not understand why webdiddy call me liar.

This is permit in this forum ?


X-pose

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 4
    • Visa profil
  • Stad: Ystad
Har någon testat www.cometpinball.com ?

jag beställde lite LED till bra priser (enligt mig) 25st Flat top #555 vita lampor för 7.25 dollars. det blir ca 2kr styck (plus frakt o kanske moms)

Någon som vet någon prisvärd nätbutik inom EU ?
"I reject your reality, and substitute my own"


padre054

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 327
    • Visa profil
  • Stad: Karlstad
Fick ett lass lampor från Comet idag, och är positivt överraskad!
Grymt bra leds till ohyggligt bra priser!
Kanske något svagare än än vissa andra med snarlik design, men ett bra mycket större utbud än jag stött på någon annan stans.


larsson

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 922
    • Visa profil
  • Stad: Motala
Nån som har erfarenhet att handla på flipperking.de ?

Sidan är bara på tyska , men funkar det att kommunicera på engelska med dom och skickar dom Sverige ?


Liljeqvist

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 705
    • Visa profil
  • Stad: Påskallavik
Vet inte om den finns hör men denna dök jag på.
http://www.twistedquarter.com
Winners dont use drugs


stubben

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 220
    • Visa profil
    • Stubbens
  • Stad: Hallstahammar
Provade att beställa ett stencil kit till Bally Playboy från twistedpins.com och betalade med Mastercard.
Första kitet kom visserligen men efter en väääldigt lång tid.
Nu bar det sig inte bättre än att lackeraren klantade till det, så jag behövde beställa ett kit till.
Beställde av samma firma igen men betalade extra för international priority shipping.
Resultatet av detta uteblev, faktiskt kan man enkelt uttrycka sig som så att allt uteblev.
Snubben svarade på mitt första mail lite undrande att han inte kunde se att det hade gått iväg, varpå att han lovade att skicka ett kit till och återkomma med tracking nr.
Eller hur?
Han svarar inte på mail längre.
Jag har bett en bekant i USA att maila och ringa men han svarar inte då heller.
Jag har ringt och kommer bara till en telefonsvarare som säger att firman är currently closed.
Skickade ett mail till där jag frågade om det var stängt permanent eller bara tillfälligt?
DÅ svarade tomten med sina öppet tider?
Provat flera mail och samtal efter det utan resultat!

Min erfarenhet av twistedpins.com är urusel!!!
Handla INTE av twistedpins.com såvida du inte är ute efter att skänka bort närmare 200 dollar på kit och frakt och få absolut ingenting, vare svar på tel, mail och varan uteblev.

VARNING för en riktigt URUSEL firma.
Kan väl tillägga att ordern lades och betalades den 12 April.


barnenskrog

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
  • Stad: Skärholmen
Vill slå ett slag för Ministry Of Pinball.
http://www.ministryofpinball.com/

Bra utbud. Enda stället där jag kunde hitta alla delar jag behövde till ett Bally från 1979.
Snabb leverans. De packade ordern på en lördag och jag hade grejerna på torsdag.
Enkelt uppbyggd och tydlig shop med rimliga priser.


STP

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 206
  • Mail to: flippercenter@gmail.com
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Beställde och betalade för dekaler till Monster Bash hos http://www.ministryofpinball.com/ den 19:e augusti och har ännu inte fått dom. Som tur var så köpte jag genom paypal och ska nu få pengarna tillbaka. Ministryofpinball är inget jag rekommenderar iaf.
Player #:   14370
Mail to: flippercenter@gmail.com
Hemsida: www.flippercenter.se
Facebook: Westcoast Pinball


Paulon

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 16
    • Visa profil
  • Stad: upplands väääsby
Hej
Köpte fyra olika delar av den tyska The Pinwitch Pinballparts via deras hemsida www.thepinwitch.com och är nöjd! När man klickar på "Shop" kan man få språket till engelska. Mailade en fråga om en del och fick svar inom 12h, beställde samma dygn, betalade direkt via PayPal och fick alltihop efter 6 arbetsdagar. Billigast delar jämfört med USA-sidorna och rimlig frakt. Rekommenderas.  :D / Paul S


cjg

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Gbg
Slår ett slag för www.flipperteile.de ! Vissa delar kanske är billigare hos Freeplay, men eftersom Flipperteile hade delar jag inte kunde hitta här på hemmaplan, så slog jag till hos honom.
« Senast ändrad: april 09, 2016, 02:07:40 av cjg »


KHE72

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 8
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Försökt hitta någon nätbutik gärna inom EU som har AC/DC mods till ett Pro, söker framförallt kanonen. Även tåget och gitarren, verkar vara svårt o shoppa på bara ett ställe... tips på nån butik som har mkt till AC/DC ?


granman

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 630
    • Visa profil
    • Umeå PinCade
  • Stad: Umeå
Fick just hem ett protector set till Scared Stiff. Köpte av en snubbe i portugal på Ebay. Han verkar ha till rätt många spel.

https://www.ebay.com/usr/psbvtec?_trksid=p2057872.m2749.l2754

Ser ut hur bra som helst.


callebe

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 309
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Jag behöver rusta upp mitt WCS med lite allmänna grejor. Det verkar som att slamtilt.se inte finns längre och p4p enbart ett begränsat urval delar. Var handlar man nu för tiden egentligen?


Leif

  • Donator Guld
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 506
    • Visa profil
  • Stad: Laholm

fredd@n

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 90
    • Visa profil
  • Stad: malmö
Ny sida från Tyskland med allt blandat ,men dom har lite flipper saker med.
Har beställt en del där ifrån får se vad det är när det väl kommer fram.

http://www.deko-design-klein-shop.de


Tags: