Frispel

sedan 2001

Nätbutiker

WKD · 156 · 114327

ACE

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 247
    • Visa profil
  • Stad: Sundsvall
Pinball Heaven är snabba enligt min erfarenhet. Dock är de dyra men om det du vill ha inte finns tillgängligt på t.ex. p4p eller free play så är det ett bra alternativ.
« Senast ändrad: oktober 31, 2013, 18:35:50 av ACE »


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Bara sakerna finns i lager. De har väl (fortfarande) inte lagerstatus på hemsidan?


Hyddan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
  • Stad: skultuna
Hitta ingen sådan så jag maila å fråga

Letar castel gate till MM


Smyken

  • Sr. Member
  • ****
    • Antal inlägg: 269
    • Visa profil
  • Stad: Kumla
De har alltid haft saker jag beställt som har varit listade på hemsidan.
Snabb leverans men lite dyrare grejer.


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Det har fattats saker jag har beställt (bl.a. delar till just MM-gaten) - de kommer separat senare, men kan ju ta lite tid. Surt när man väntat på just den delen.  :-)

Men det är väl bara att skicka ett mail och fråga om man är osäker.


Hyddan

  • Jr. Member
  • **
    • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
  • Stad: skultuna
Fick svar att dom hade den. Så jaag la en order

Vill ju komma i gång så ja tar tantens high score


Overkilll

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
  • Stad: Stockholm
Nya eShop med de låga priserna på flipper lysdioder av Europa

www.republicofpinball.com


webdiddy

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 186
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Republic of pinball ljuger röven av sig när de säger att de är billigast i EU på leds.

pinball-led.co.uk lär vara billigast!!! Han är dessutom sjukt trevlig sen så har han grymt billig frakt, han går tom lite back på frakten och betalar en del av den. Jag rekommenderar ALLA att köpa från honom. Beställer du i början av veckan brukar man alltid ha dem innan veckans slut.
Använder hans leds i alla mina maskiner!

http://www.pinball-led.co.uk/


cho

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Fast... är billigast samma som bäst eller räknar ni inte med den aspekten?

Finns ett otroligt utbud av LEDs och alla säger naturligtvis att deras design är bäst - jobbigt att hitta rätt. Jag var iallafall inte nöjd med de kit som jag köpte från Marcos - trots att de var snordyra. Superfluxx var lite bättre och Noflix känns ganska ok. Får väl provköpa ett från pinball-led.co.uk och se vad de duger till.

Finns säkert en astronomisk tråd kring detta som någon snart slår mig i huvudet med...


Leif

  • Donator Guld
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 506
    • Visa profil
  • Stad: Laholm
Köpte Noflix Plus till LOTR för jag trodde de var bäst.. Blinkade där det inte skulle & ghostade. Cointakers ska vara bättre enligt Freeplay.
LOTR ska väll vara en av de svåraste att ledda också!?

Vilka använder du Webdiddy? De har 3 olika modeller på PF kit. Jag vill inte ha superstarka led utan mer att det liknar vanliga glödisar.
Mail: info@leitec.se
L I #14743
JOY #4998


webdiddy

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 186
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Själv kör jag med superstarka då jag gillar den effekten. Men både frosted och regular ger en "mjukare" ton. Premium ger också en lite mjukare ton samt är de none ghosting. Jag har även testat cointakers leds och tycker pinball-led.co.uk håller minst lika bra kvalitet till en bråkdel av priset. De enda ledsen jag har haft problem med är super RGB men alla andra har varit kanon.


cho

  • Donator Silver
  • Sr. Member
  • *****
    • Antal inlägg: 335
    • Visa profil
  • Stad: Göteborg
Håller väl kanske med Leif; Man vill ju helst inte bli solbränd när man står och spela flipper utan har gärna en softare ton. Och vem  f-n kom på kall vit? Ser ju inte alls  ut som om man har medicinsk utrustning. Efter att ha kört på Marcus AFM ser man bara stjärnor i en kvart efteråt.

Fick du förresten byta tillbaka dina Noflix Plus? Gör det annars. Jag har säkert skickat tillbaka 10 paket till den gubben och fått tillbaka pengarna när det inte funkat eller sett tillräckligt bra ut.


Leif

  • Donator Guld
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 506
    • Visa profil
  • Stad: Laholm
Köpte genom freelpay & han erbjöd sig direkt att ta tillbaka, men jag använde dem i andra spel.

Fick mailsvar direkt av Diddys "kompis" som verkar kunna sina leds..:
 First of all Lord of the Rings always gives bad ghosting no matter whatever you put in it. Big problem with lamp matrix design.
All WPC are fine especially if you patch the firmware if the game was manufactured between 1990 and 1996 April.
I can patch all code for these machines at £9.99 including the chip

Blir ett provpaket därifrån till andra spel & sen några cointakers att prova på LOTR från freeplay.
Mail: info@leitec.se
L I #14743
JOY #4998


agassi1970

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 1080
    • Visa profil
  • Stad: Harplinge
Vafan Leif, sluta nu upp att ledda alla dina spel. Dom är fina som dom är. SM sätter jag gärna i vanliga lampor i nästa gång jag besöker dig ;-)
Stay cool, Daddy-O


Leif

  • Donator Guld
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 506
    • Visa profil
  • Stad: Laholm
Men HBK har Micke & Micke satt klorna i dig så hårt!!
Hade ni sett LOTR när jag provade i det hade ni fått riktigt vatten på kvarnen.. BAKÅTSTRÄVARE! ;)
Mail: info@leitec.se
L I #14743
JOY #4998


Tags: