Frispel

sedan 2001

B: Roller Coaster Tycoon (HUO)

WKD

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Jag har möjlighet att plocka upp ett RCT som enligt säljaren är i fint HUO spel. Har inte sett bilder på det men kan verifiera att det är ett äkta hemmaspel som ej stått ute.

Nu vill jag kolla här om någon kan tänka sig ett BYTE och mot vad innan jag bemödar mig att hämta spelet. Jag går under förutsättning att spelet är i toppskick.

edit. Det är EJ intressant att sälja
« Senast ändrad: januari 25, 2010, 12:54:54 av WKD »


WKD

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Inte helt oväntat var det ingen anstormning och inget som jag orkar jobba vidare på.  Kanske dyker det upp på blocket om 10 år när han fått tummen ur.


WKD

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Woot!  Tro det eller ej men spelet är nu avhämtat och det var i toppskick! Förutom lite damm så skulle man kunnat tro det kom direkt ur kartong.

Spelet har en historia som vinst i ett program på MTV och har stått en kort tid i studion innan det hämtades av vinnaren som sedan "glömt" av det.


CRS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 202
    • Visa profil
  • Stad: Ljusdal

Purre

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 2004
    • Visa profil
    • Flippergubben
  • Stad: Sollentuna
Jag spelade på det exemplaret när det stod uppställt i en av SVTs studios (MTVs program Morning Glory spelades i på SVT).



WKD

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Haha, där ser man! Flippersverige är litet :)

CRS: Då jag fått banning av frugan så står spelet hos en kollega som var med och hämtade det.  Byten är fortfarande intressanta men för tillfället vill han inte sälja det.


CRS

  • Full Member
  • ***
    • Antal inlägg: 202
    • Visa profil
  • Stad: Ljusdal
Ok, jag har fått banning av frugan också... att jag måste köpa ett "lite barnsligare" spel till sonen :-)
Så jag är egentligen på jakt efter ett flinstones..


WKD

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
  • Stad: Hägersten
Det har trillat in ett par bytesförslag som skall begrundas. Återkommer till er under dagen eller senast imorgon.
« Senast ändrad: januari 26, 2010, 08:41:39 av WKD »


Tags: