Frispel

sedan 2001

Pite Havsbad...

Torbjörn M

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 988
    • Visa profil
  • Stad: Tullinge
...ska jag till imorgon och enligt Spelställen ska det finnas en del flipper där "sommartid". Frågan är om det fortfarande är aktuellt?
Och var exakt på området finns spelen isf?


INK

  • Donator Silver
  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 12142
    • Visa profil
  • Stad: Borås
Pratade med Nisse (BD Automater) som ställer ut en del av spelen där igår och då nämnde han något om att det skulle vara färre spel där i år. Men ring honom på 0706-230333 och kolla vilka och var de finns.


Torbjörn M

  • Hero Member
  • *****
    • Antal inlägg: 988
    • Visa profil
  • Stad: Tullinge
Har besökt spelhallen nu, men den var tyvärr inte öppen för säsongen än. Enligt Nisse skulle det finnas runt 10 flipper på plats, dock var det inte han som ställde ut dem. Han höll sig till arkader som det också skulle finnas runt 10 av.

Om någon har vägarna förbi under sommaren får ni gärna höra av er till mig så uppdaterar jag spelställesidan.


Wiking300

  • Newbie
  • *
    • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
  • Stad: PITEÅ
Kan kolla det vid tillfälle. De brukar öppna till midsommar, eller strax före. Ifjol fanns bla IJ, T2, Champion Pub, Fish Tales och Demolition Man.

Men du kan uppdatera Luleå. Både bowlinghallen i centrum och Kallax flygplats, har tyvärr inga flipper mer.

Istället så har sportbaren Allstars i centrala Luleå, 4 st, som jag provade i lördags.

Monster Bash Ok skick.
Elvis: Bra skick.
Ripleys Belive It Or Not: Lite trötta flipprar.
The Flintstones: Bra skick,men något för stor lutning upplevde jag det som.

Även vi i Piteå har blivit av med några spelställen. Återkommer med exakt rapport.

Cheers!
//CAL
« Senast ändrad: juni 11, 2009, 02:41:56 av Wiking300 »


Tags: